even voor de ervaringsdeskundige. is deze test positief genoeg? hoelang nadat er urine op zit moet je de test aflezen? deze was na 9 a 10 minuten erna. Bekijk bijlage 299855 Bekijk bijlage 299856 De onderste is van een half uur geleden die andere van dagen ervoor
hallo dames, vanmorgen getest en bijna negatief, kan ik nu ervan uitgaan dat mijn eisprong geweest is? ik had vanmorgen namelijk doorzichtig zeeeer rekbaar slijm maar mijn test is zo negatief. of moet ik de knaller nog krijgen? hier nog even een foto : Bekijk bijlage 300065 4 -> is eergisteren, 5 is gisterochtend, 6 is gisteravond, en de laatste van vanmorgen...
Bij dat slijm zou je denken dat hij nog moet komen. Ook op de foto zie ik nog geen positieve test. Ik zou zeker nog even een dag of 2 blijven doortesten.
Oh excuus! Zit even terug te lezen en andere dames hebben gezegd dat dag 5 positief was. Maar wat typisch dat je nu rekbaar slijm hebt.
Ik vind je testen eigenlijk ook nog niet positief.. Bij mij knallen ze echt als ze positief zijn. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Voor de zekerheid misschien nog ff doortesten?