Ga ik zeker doen hoor dames. Doe nu een keer mee hier met iets te winnen haha. Niemand weet het verder nog en wil ook nog niks gaan kopen. Dat doe ik echt pas als het allemaal goed zit. Juli word gewoon onze maand
Dank je wel dames, Hier wel wat klachten lichte menstuatie pijn en rugpijn. Verder geen bloed verlies ofzo. Weet dat ik ooit bij mijn allereerste miskraam niks voelde en bij mijn twee kinderen dit ook had. Maar het maakt je wel onzeker hoor. Voelt allemaal goed dat wel. Maar ben blij als ik die echo heb gehad hoor
Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent! Ik hoop en gun het je ook heel erg dat dit beebje blijft plakken! Gefeliciteerd!
Spannend lolababy. Leef met je mee. Ben ook net zwanger en voel van alles. Je wordt er zenuwachtig van. Bij mijn eerste zwangerschap was ik nog beetje ontwetend. Nu ben ik eerder gaan testen, en blijven testen of t oploopt. Lees op forum over miskramen enz. Maak me ook veel drukker. Voel me met name moe en zon ongesteldheids gevoel. Hoop dat t goed zit voor ons beiden