Hallo allemaal, Ik heb hier laatst een bericht geplaatst omdat ik rond mijn NOD (normaliter dag 28-30) positieve ovulatietesten had. Daarna ging mijn temp omhoog, waardoor ik dacht inderdaad een late eisprong te hebben gehad. HCG in bloed was ook negatief. Het is vandaag dag 40 van mijn cyclus. Vanochtend 12 dpo (volgens positieve ovutest en tempstijging) deed ik met mijn tweede plasje een kruidvat 2 voor 5 euro. Ik zag binnen drie minuten een tweede streepje. Daarna heb ik een Claeurblue digital gekocht, maar die geeft aan niet zwanger (wel nieuwe urine). Hebben meerdere mensen dit gehad in het begin, een negatieve digitale test en positieve kv? Ik hoop zo dat ik nog te pril zwanger ben en over een paar dagen een duidelijkere test heb! Vanwege mijn miskraam in januari ben ik zo bang dat ik toch geen late eisprong heb gehad en ik nu gewoon een te lichte test hebt voor dag 40 pff.. onzeker!
Ik vind de tweede streep op de foto behoorlijk duidelijk! Zou dus echt zeggen dat je zwanger bent... Je kan voor de zekerheid morgenvroeg nog een CB met ochtendurine doen... Toch alvast voorzichtig gefeliciteerd
Die streep is duidelijk hoor! Gefeliciteerd! Een CB heeft meer hcg nodig. Dus daar ben je gewoon nog te vroeg mee. Ik zou op 14dpo nog eens testen met een kv 2 voor 5,- en die zou dan al donkerder moeten zijn. Dan kan je altijd nog een CB doen. Niet gelijk de moed opgeven meid!
De test ziet er goed uit hoor kan zijn dat het gewoon nog te vroeg is voor de CB. Dag 40 maakt natuurlijk helemaal niet uit, het gaat alleen om hoeveel dpo en voor 12 dpo is dit prima.
Je kruidvat test ziet er veelbelovend uit Volgens mij moet je een CB test voor NOD altijd met ochtendurine doen je kan dus zeker nog een keer proberen morgen
Denk dat je urine niet geconcentreerd genoeg was voor een cb test.. Volgens mij ben je gewoon zwanger!