Ik had een vraagje, of misschien dat zwangere vrouwen dit ook hebben meegemaakt.. Ben nu 26 weken zwanger en heb soms zo een zeurderende pijn aan de linker of rechterkant van me buik, net alsof het me eierstokken zijn ofsow.. Misschien dat het bandenpijn is of dergelijke, maar het is egt een vervelend gevoel en het houd soms wel 1.5 dag aan. Dan kan ik niet draaien, of inspannen en me onderbuik is dan ook best opgezet en voelt hard aan. Weet iemand misschien wat dit is ? Heb woensdag weer een afspraak met me VK, dan zal ik et zo wie zo even aangeven..
het lijkt er op dat je harde buiken hebt maar die moeten weg gaan als je rust (als ik het goed heb)_ ik zou de verloskundige anders even bellen voor de zekerheid dan ben je zelf vaak rustiger en hun vinden dat echt niet erg daar zijn ze immers voor toch?
Jah indd, maar een harde buik hoort meestal niet zo lang aan te houden togg ? Heb het nu voor de 2de keer gehad.. En eigenlijk dan op het moment doe ik niks anders dan rustig op de bank liggen, of ik ga naar bed op te slapen.. wat dan gewoon niet lukt, omdat ik van gekkigheid dan niet weet hoe ik moet gaan liggen, elke positie is dan een rot gevoel.. En alsof de duivel ermee speelde, ik wou vandaag voor de ckerheid naar de dokter gaan, maar kan morgen pas terecht en het is weer over :S Terwijl ik het zeurderende gevoel egt vanaf gister avond 6 uur ofsow tot aan vanmorgen 9 uur heb gehad.. na 9en vanmorgen flink wat uurtjes geslapen die ik vann8 niet heb gehad, en zodra ik wakker werd, was het over :S