Wie weet of dit nog wat wordt? In mijn zwangerschapsenvelop waarin alle info van de vk zit, zaten ook mijn echofotootjes van de 3 echo's die ik tot nu toe had gehad. Er zaten echt supermooie van de 20 weken echo bij. Nu ben ik mijn envelop verloren, inclusief de echofotootjes. En natuurlijk had ik ze nog niet ingescand... Ik baal dus vre-se-lijk omdat ik nu niets van de kleine mop tijdens mijn zwangerschap heb (en wel van mijn dochter van mijn eerste zwangeschap) Ik wil toch heel graag iets hebben, dus ik heb gebeld voor een 3d echo. Het echobureau zegt tot 28 weken, maar raadde aan mijn vk ook even te bellen. Mijn vk zegt dat het nog wel kan, alleen krijg je de baby niet meer helemaal op beeld, maar in stukjes zeg maar. Nu twijfel ik dus een beetje wat te doen. Ik heb een afspraak binnen een week kunnen maken op de dag dat ik 31 weken ben. Maar het is best veel geld en zometeen heb ik alleen maar een schouder en een rug in beeld kunnen krijgen. Ik weet niet zo goed wat ik nog kan verwachten van een 3d echo met 31 weken. Zijn er hier dames die het ook wat later hebben laten doen en kreeg je nog een mooi plaatje van de baby te zien?
De echo's worden opgeslagen op een computer, dus misschien kun je naar het bureau bellen die de echo heeft gedaan. Misschien hebben ze de foto's nog wel en kun je ze tegen vergoeding krijgen. Ik ben met 26 weken geweest en toen paste de baby er ook niet helemaal meer op. Ook bewegen ze veel minder fanatiek!
Spannend xanado! Ik hoop op een heel mooie echo voor je! Veel plezier vanavond, het is altijd leuk om je kindje nog even te bewonderen. Valentijn: volgens mij niet bij onze vk. Ik laat de 3d echo namelijk maken bij het echocentrum dat aangesloten is bij onze praktijk. Hier is ook de 20 weken echo gemaakt. Ik heb het verhaal uitgelegd en ze hebben niets gezed over dat ze nog een keer uit te printen waren. Ook de vk zei: wat jammer dat ze weg zijn... dus ik neem aan dat zij ze ook niet meer kan printen. Maar in ieder geval bedankt voor de tip, misschien hebben andere meiden er wat aan! Ok, dus met 26 weken krijg je ook geen compleet plaatje meer. Dus dat is dan geen reden om de 31 weken echo niet te doen. Alhoewel ze met 31 weken wel weer een stukkie groter zijn dan met 26 neem ik aan...'
De baby wordt natuurlijk wel steeds knapper. In mn album staat een foto van 26 weken. Hij was alleen niet wakker te krijgen. We hebben dan ook alleen maar een aantal foto's laten afdrukken, geen dvd. Als je het voor het geld niet heoft te laten dan zou ik het gewoon doen. Dan zal je er geen spijt van hebben.
Ik heb vandaag een groeiecho gehad en ben bijna 34 weken zwanger. Je kindje kan niet meer in zijn geheel in beeld, maar het gezichtje kunnen ze wel nog duidelijk in beeld krijgen hoor. (mits het niet al ingedaald in het bekken vastzit.) Het zullen dus allemaal losse plaatjes worden op dit moment. Een deel van een been, het hoofdje (in z'n geheel) een gedeelte van de rug enz..........
o die wil ik ook graag zien en ga je ook nog voor het geslacht? ben dan erg benieuwd naar je foto .. liefs michelle
hey meis ik heb er een gedaan met 32 weken erg mooi geworden hoor. heb je hyves? kan ik je de foto"s wel sturen.
Hey meiden, super bedankt! Jullie hebben me overtuigd, ik laat volgende week de echo doen. Krijg er nu echt zin in! En inderdaad, ook al mocht het tegenvallen, ik kan in ieder geval nooit denken: Had ik het nou maar wel gedaan.. Blusvrouw en Valentijn, mooie plaatjes inderdaad zeg! Toch wel heel bijzonder he, zo'n 3d echo
Mijn echo's staan op mijn babysite. Ze zijn echt super mooi. http://babyhandschick.beebiesite.nl Groetjes
Wij hebben ook een 3-d echo laten maken met iets van 31 weken, vond het juist leuk dat ze al echt zo'n babykoppie hebben met lekkere wangen enzo. In mijn album zie je een foto van die echo en hoe ze er kort na de geboorte uitzag, lijkt behoorlijk op elkaar!
Lijkt idd veel op elkaar! Wat goed zeg! Ik ben benieuwd...wij hebben er later in de zwangerschp ook nog 1! met 18 weken ook al eentje gehad! de echoscopiste zei trouwens dat het echt niet van de lengte van je zwangerschap afhangt, maar van de ligging van de baby!
ik was met 27 weken geweest voor een 3d maar omdat madam met de helft van haar gezicht en neus tegen de placenta aan lag kon ze geen beeld krijgen van haar gezicht, ik ga nu 5 feb weer terug met de hoop dat ik dan beter beeld krijg..ik ben ook benieuwd of ze dan beter ligt..