Moet ik me zorgen maken...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kyra S, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra S

Kyra S Nieuw lid

20 mrt 2009
    2
    0
    0
    Hallo,

mijn cyclus is heel onregelmatig. Afgelopen zondag zat ik op 30 dagen, dus heb ik een test gedaan. De eerste gaf heel licht aan dat ik zwanger ben, de tweede gaf hem veel duidelijker aan. De dag erna nog 1 gedaan en die gaf ook aan dat ik zwanger ben. Mijn borsten doen afwisselend erg zeer. Verder had ik van de week de hele tijd trek, werd er zelfs duizelig van, nu is dat niet meer zo erg. Ik heb woensdag met sporten voor de zekerheid een tampon in gedaan, daar zat een heel klein beetje bloed op.....(moest je wel echt goed kijken). Doordat dat honger gevoel ook minder is geworden, ga ik me een beetje zorgen maken....

Hoe kan ik nu weten of het nog goed zit? Ik ben vandaag de vijfde week in gegaan. Als het mis is gegaan, kan je toch nog steeds zwanger testen?

Groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi kyra,

Ja ook als het geen goede zwangerschap is test je positief. HEt hormoon dat de test kleurt stijgt of de zwangerschap nu goed is of niet.
    Maar vertrouw op je lichaam! maak vast een afspraak bij de verloskundige daar kan je over 3 weken al terecht.
    Het is en blijft spannend,maar houd moed!

Imke

3. Kyra S

Kyra S Nieuw lid

20 mrt 2009
    2
    0
    0
    Bedankt voor je reactie. Ik heb toevallig vandaag de verloskundige gebeld en ik kan inderdaad over 3 weken terecht. Zij kon mij ook niet vertellen of het goed gaat of niet..... Gisteren heb ik weer een heel klein beetje bloed gehad (nadat ik in bad ben geweest), dus ik maakte me nog meer zorgen dan eerst. Het was heel licht roze en slijmerig. Ik kan niet anders dan het afwachten. Wel ga ik de week voordat ik naar de vk ga, eerst naar het ziekenhuis voor een echo....

Mijn borsten doen sinds vanavond trouwens wel weer meer zeer dan gisteren.....

Hoop dat alles goed komt.

Groetjes

Deel Deze Pagina