Hoi Belliebel, Hoe was het?????????? Hier alles goed! Kindje was flink gegroeid en had de hik hihi. Het vloog af en toe de lucht in, zo schattig met die beentjes omhoog. Ik ben morgen 13 weken, precies wat ik dacht. 3 febr. 2010 uitgerekend! 24 aug. volgende afspraak! Hoop dat bij jouw ook alles goed is? X
Hey Mammamia, Hier ook alles goed. Ben echt zo blij en opgelucht nu. Heb toch wel even wat traantjes weg gepinkt met de echo. Het zag er zo mooi uit en heb zulke mooie foto's meegekregen. Het zwaaide naar ons. Ik ben morgen precies 10 weken. Dus we schelen 3 weken met elkaar. 24 februari ben ik uitgerekend. Ik zal proberen vandaag of morgen even de echo's op mijn profiel te zetten. Fijn dat bij jou ook alles goed is. Is wel weer een opluchting dat je hoort dat alles goed is met de kleine. -X-
Meid, wat fijn om te horen! Ik ben heel blij voor je/ons! Ben heel benieuwd naar je echo foto's, die van mij staat al in mijn fotoalbum. Hebben ze bij jouw het hartje al kunnen horen kloppen? Fijne dag en geniet ervan! X
goh, is er nog iets gehoord van ladyhelga? Ik zie dat het topic een beetje een andere kant op gegaan is. Meis, bij mij was het mis (wil je niet demotiveren, gewoon eerlijk antwoord geven) ik kreeg dezelfde antwoorden als die boven geknipt en geplakt zijn. Maar die piek is echt op de weken die je zelf al aangaf. Bij mij bleek het vruchtje niet verder gegroeid en het hartje gestopt. De test werd inderdaad lichter. Ook ik had geen bloedverlies. Na vier weken nog niet en ik ben uiteindelijk twee weken geleden gecurreteerd. Veel succes (ik hoop dat alles ok is) en je kunt me altijd pb-en!
De verloskundige hier in waddinxveen heeft geen geluid bij de echo's. Moet 17 augustus weer naar de vk toe, dan gaan ze het hartje zoeken met zo'n doptone. Ben ik wel erg benieuwd naar. Vandaag nog een druk dagje voor de boeg. Moet werken tot half 5, daarna naar mijn ouders waar ik blijf eten en dan door naar mijn schoonouders. Als ik dan thuis kom probeer ik de foto's nog even in te scannen. Fijne dag. -X-
Goedemorgen allemaal, ik ben gister terug gekomen van vakantie en het is helaas toch mis gegaan. Op de laatste dag van de vakantie kreeg ik hele erge krampen in m'n onderbuik en kort daarna heel veel bloedverlies. Toen wist ik wel zeker dat het niet goed zat.. Meteen gisterochtend de vk gebeld en kon meteen komen. Ze heeft eerst een uitwendige echo gedaan en daarna een inwendige omdat ze niks kon zien. Ook met de inwendige was weinig te zien, alleen dat m'n baarmoeder vergroot was en verder was die al bijna helemaal leeg. Waarschijnlijk is het dus met een week of 6-7 al verkeerd gegaan en is het er nu pas uitgekomen.. Ik heb nu nog steeds af en toe hevige krampen en nog wel veel bloedverlies. Ik denk dat de boel nog aan het 'schoonspoelen' is. Heeft iemand enig idee hoe lang de krampen nog zullen aanhouden?
ho, tis maar goed dat ik nog even hier lees. Ladyhelga, hou die krampen in de gaten. Je kunt, als je miskraam niet volledig wordt, dus restjes houden in de baarmoeder en dan blijf je hcg houden en moet je gecurreteerd worden. Nu kan een miskraam natuurlijk een aantal dagen ellende geven, maar hou het in de gaten. Als je blijft bloeden, zou ik weer contact opnemen. Na een volledige miskraam wordt het bloeden namelijk direct een stuk minder en de krampen ook (als alles eruit is). Sterkte meid.
hoeveel dagen ishet nu dan? ik moet nu weg, maar kijk even rond op internet, dan lees je ook veel. Anders hoor ik het vanavond van je.
Loe, bedankt voor je reactie. Maandagmiddag is het begonnen, dus nu bijna 2 dagen. De krampen en het bloedverlies worden wel wat minder en het bloed wordt steeds helderder, geen stolsels meer erin enzo. Op de echo zag de vk nog een wit vlekje, zij dacht dat dit nog een groot stolsel was. Toen ik gister thuis kwam van de vk en naar de wc ging kwam dit er volgens mij al uit en daarna is het allemaal iets afgezwakt. Ik hoop dat het snel over is allemaal, en dat we het een plekje kunnen geven. Dit is zo confronterend elke keer... Liefs
@Boomer2009: dank je wel, inderdaad het rotnieuws waar ik al bang voor was... Misschien heb ik het onbewust wel gewoon gevoeld dat het niet goed zat..
Heel veel sterkte. Heftige ervaring, ook omdat je het blijkbaar inderdaad aanvoelde. Nu weten we in ieder geval dat een minder positieve test dus duidelijk wat zegt.
Hey Ladyhelga, Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Heel veel sterkte de komende tijd. Liefs Belliebel