Hallo, Ik ben ruim een jaar geleden bevallen van onze dochter. Wat een mooie ervaring...maar helaas heb ik binnen 10 weken na bevalling 2 curretages gehad vanwege placentaresten ik bleef maar vloeien namelijk. De arts vertelde dat het al aan het verkalken was en dat we optijd waren. Nu doe ik niks anders dan me druk maken of ze iets beschadigd hebben. Had al vanalles gelezen over het asherman syndroom...Dit heb ik ook aan de arts gevraagd en die zei dat ik daarvoor niet bang hoef te zijn als ik normaal ongesteld word (zonder pil) Momenteel zouden we graag een 2e kindje willen en ik ben dus gestopt met de pil. Mijn eerste ''echte'' menstruatie kwam netjes 27 dagen na mijn ontrekkingsbloeding van de pil. Ik zit nu te wachten op mijn 2e menstruatie sinds de pilstop en ben al 2 dagen overtijd en niet zwanger. Dit ken ik niet van mezelf want ik was altijd heel precies qua cyclus. Is mijn angst voor beschadiging of verklevingen terecht? Of mag ik ervan uitgaan dat het niet het geval is aangezien ik al een keer ongesteld ben geweest? Sorry als ik overkom als een aansteller maar dit is nogal belangrijk voor mij. Mijn cyclus kwam zo netjes op gang toen we voor een eerste kindje gingen dat ik gewoon verbaasd ben over dit gebeuren. Ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen! Grtjs