kleding vrijdag bruiloft

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maartjev, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ha allemaal,

Ik zag net dat het vrijdag weer erg warm wordt. We hebben dan een bruiloft van mijn schoonbroer. Mijn zoontje mag de ringen komen brengen (wordt gedragen door 1 van ons want hij loopt nog niet..). Ik wilde hem eigenlijk een 3 delig pakje aandoen, zoeen die je met trouwen aandoet alleen dan dus de miniversie, maar met 30 graden lijkt me dat niet zo'n goed idee.

Wat zal ik hem aantrekken?? Leuke ideetjes?

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Mijn stiefzoontje had bij ons trouwen (30 mei drie jaar terug, snikhete dag) een overhemdje met korte mouwen aan en 'n zwart kort broekje. Stond 'm prachtig én het was netjes!

3. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Mijn zoontje had met ons trouwen ( hij was 11 mnd toen) een zwart broekje, creme blousje en giletje aan. Heeeeeeel schattig!

4. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Kan je niet gewoon een gillette met een blouse opgestroopte mouwen en een net broekje voor de plechtigheid en dat je hem daarna wat anders aan doet?

Bekijk bijlage 83454

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik weet niet of je ook zo'n giletje hebt, maar dan zou ik er een bloesje met korte mouwen onder doen. En voor de middag misschien iets luchtigers, het is natuurlijk wel leuk dat hij er zo netjes uitziet, maar het moet voor zo'n kindje ook wel comfortabel blijven natuurlijk.

veel plezier.

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    helemaal mee eens

7. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik had het pak nog niet gekocht, dus dat wordt hem niet, vindt het zonde dat hele pak te kopen en dan maar 1/3 aan te trekken :)
    Ik denk dat ik toch maar wat simpeler ga, zat te denken een lichtblauwe romper te bedrukken met hun namen en op de achterkant de trouwdatum. Een kort netjes broekje eronder ofzo.

8. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Dat is ook hartstikke leuk!

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    de h&m hadden een tijd geleden een box pakje zeg maar, dus een volledig pakje met pijpjes en mouwtjes en dan zwart met voorop een print van een stropdas en witte blouse. dus dan ziet hij er wel netjes uit maar zit hartstikke comfi en niet zo warm.
    weet alleen niet of ze die nu nog hebben.
    ik wil die ook graag voor onze bruiloft.

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat leuk zeg, wij hebben vrijdag ook een trouwerij!!!
    Ik heb voor alle 3 mijn zoons een 3 delig pak gekocht bij de H&M. En idd als het weer zo bloed heet word dan alleen de pantalon met overhemd met korte mouwen en stropdas. En heel misschien het giletje er nog over heen. Ben ook heel erg benieuwd.

11. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    heb wel is een shirtje gezien waarop het gilletje en strikje waren afgedrukt! Is het maar 1 laag en wat minder warm.
    alleen geen idee waar het vandaan kwam, klinkt beetje zelfde als de h&M optie?!

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Oww wat toevallig zeg! Mijn zus gaat vrijdag trouwen en Finn mag ook de ringen brengen!

Ik heb bij H&M echt een heeeeeeeeeeeel tof pak gekocht!
    Echt een kostuumpje...maar dan van linnen!
    Dus helemaal niet zo warm!
    Ik heb een jasje, giletje en broekje...daaronder een rompertje met korte mouwen met een kraagje en ik had nog een zwarte stropdas van met Kerst.
    Oww...hij krijgt eronder trouwens lekker slippertjes aan...het feest en eten is namelijk hier in een natuurgebied met strandje...dan stroop ik lekker zn broekje op en gaan we even door het water lopen!

Ik denk trouwens dat ik zn jasje alleen mee neem voor als we hem in de avond naar mn schoonouders brengen en dat ik zn broekje als het erg warm is sowieso opstroop....heb al gekeken en het staat errrug leuk maar wel netjes!

Kan alleen nergens een foto vinden online!

Deel Deze Pagina