in een jengelende dreumes die moe en vervelend is van 1,5? pffff gister dagje dierentuin gedaan. veel indrukken gehad natuurlijk. wilde niet gaan slapen. conclusie nu oververmoeid en geen land mee te bezeilen. moet om 2 uur bij het cb ook nog zijn ( heel gezellig nu) dus wie zich geroepen voelt................. wel graag om 6 uur weer thuis afleveren... denk dat ik ze dan al weer heel erg heb gemist
haha stuur maar op hoor, kan ze sjacherijnen samen met die van mij...wilde gisterenavon niet slapen en vanmorgen vroeg wakker......dus sjaggie!!
breng maar hoor! Ties vindt het geweldig om andere kinderen om zich heen te hebben en hij heeft gister een heleboel speelgoed gehad, dat vindt jouw dochter vast ook wel interessant
degene die zich aanbevolen voelen mogen ook mijn bijna 2 jarige even meenemen... ach, neem meteen fenne ook maar, kan ik even naar de kapper
Je mag hem hier ook brengen hoor hahaha. mijn zoontje vind het super leuk om met andere kindjes te spelen.
Haha! Die van mij was ook slecht gehumeurd, hoewel hij tot 8.30 had geslapen! Lang leve het middagslaapje c.q bijtank moment voor de mama!
Breng maar hierheen, Chloé is de laatste tijd erg vrolijk dus misschien vrolijkt zij hem iets op hahaha
poehee. ze slaapt heerlijk!!!!!!!!!! bij het buro net retevrolijk natuurlijk. zal je zien hahaha. veel leuker speelgoed dan thuis natuurlijk. ga ook even onderruit. ben gesloopt! en alle lieve meiden bedankt voor het aanbod hihihi