moet ik me zorgen maken??

Discussie in 'De lounge' gestart door Moniki, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier ook gewoon uitslag via telefonisch spreekuur. En niet om je bang te maken maar als er hier wat is moet je inderdaad op het spreekuur komen. MAAR dat is niet altijd zo, soms is er niks en wil de huisarts het toch verder uitzoeken waar het vandaan komt.

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik moest laatst langskomen om de uitslag van mn hb te bespreken, die was 1 puntje lager dan eigenlijk zou moeten, maar ik kreeg hiervoor niks, daarvoor was hij niet laag genoeg. Dus het kan ook helemaal niks aan de hand zijn... succes en duim voor je dat er niks is!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Spannend, laat je het even weten?

4. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Lizzy da's ook lekker dat je dat even telefonisch wordt medegedeeld!

de rest van de meiden ook bedankt voor jullie reactie! En voor het duimen :). Hopelijk kan ik straks goed nieuws melden en maak ik me weer es druk om niks :). Ik moet er om 14.00 uur zijn.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Als het echt ernstig is had je huisarts je echt geen mailtje gestuurd hoor, dan had hij je wel gebeld om je meteen voor een gesprek uit te nodigen.

Ik hoop wel dat je vannacht toch nog redelijk geslapen hebt.

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zo zie je maar dat elke arts anders werkt.
    Hier moeten we zelf tijdens telefonisch spreekuur bellen voor de uitslag. Als er niks is krijg je hem te horen, en als er wel wat is moeten we langskomen.

Spannend meid, hopelijk krijg je alsnog een goede uitslag.
    Heel veel succes.

7. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Interessant om te zien dat het overal anders werkt.
    Hier kun je bellen tussen bepaalde tijden en dan krijg je het resultaat te horen. Nog nooit gehad dat er iets ernstigs was, maar ik neem aan dat ze dan meteen een afspraak met je maken om dat te bespreken.

Hopelijk valt het straks mee TS!

8. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Nou, ben geweest hoor. Kwam niet echt iets heel schokkends uit m'n bloed, maar hij vertrouwt het toch niet, ook gezien de aard van mijn klachten. Dus nu doorgestuurd naar de neuroloog.

Bedankt voor het meeleven meiden! We wachten het weer verder af.

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt, bij ons verteld de assistente gewoon de uitslag als je belt.
    Maar dan is het evt een hb/cholestorol of een blaasontsteking uitslag.

Deel Deze Pagina