Hallo, Gisteravond iets raars gehad en ik weet even niet wat het kan zijn. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. Vorige week dinsdag ongesteld geworden. Best wel heftig deze keer. Normaal gesproken ben ik met een dag of vijf wel van alles af. Maar nu bleef ik veel bruinverlies houden. Ik voelde me er ook niet lekker bij. Misselijk en krampjes. Niet verder bij nagedacht tot gisteravond. Ik kwam thuis en voelde iets lopen (ik weet het, het klinkt nogal vies.....). Ik zag in mijn slipje best wel veel slijm en bruin. Tijdens het douchen liep er steeds meer slijm uit maar nu ook met een soort vliesjes/velletjes erbij. Heel raar. Geen idee wat het is geweest. Sindsdien is het bruinverlies ook gestopt en voel ik me weer een stuk beter. Weet iemand wat dit is geweest? Ik wil graag van die gekke onzekerheid af. Liefs, Elisabeth
Weet het niet zeker hoor.. maar een hele vroege miskraam? KAn misschien zijn dat je een leeg vruchtzakje verloren hebt ( stukjes daarvan ..)? Heb zelf na 6 wk zwnagerschaop een leeg vruchtzakje verloren en dat zag er ook uit hoe jij het omschreef. KAn zijn dat het wat langer duurt voordat het losgekomen was. Weet niet of het dit is maar kwam gelijk in me op eigenlijk. Mischien zit ik er wel helemaal naast.. Groetjes Jellie
Dank je wel Jellie voor je antwoord. Ik heb het ook nog even aan de huisarts gevraagd en het klopt waarschijnlijk wel wat je zegt. In de meest waarschijnlijke gevallen verlies je dit als je bijvoorbeeld op de wc zit. Je merkt er dan eigenlijk niks van en wijt de klachten (misselijkheid/krampen) dan gewoon aan je ongi. Ik had de "pech" dat ik het zag komen. Mijn schoonzusje had helaas de pech dat ze het lege vruchtzakje pas bij de eerste echo ontdekten en zij moest gecurreteerd worden. Al met al mag ik dus opgelucht ademhalen, hoewel het wel heel bijzonder voelt dat er "iets" is geweest in mijn lichaam. Liefs, Elisabeth
Hai! Ja, het idee dat er iets geweest is he? Ik heb het ook spontaan verloren. Had mij ook ontzettend erg gevonden om er pas bij de echo achter te komen.. Jou lichaam en die van mij hebben (gelukkig) zelf stappen ondernomen.. Veel succes in de volgende ronde. Groetjes Jellie
Ja misschien stom, mijn vorige menstruatie na 34 dagen zag er ook anders uit. Veel bruin en er kwam een brok slijmachtig iets uit en veel losse stukje je zou het stukjes vlies kunnen noemen. Nu ik jullie berichten lees ga ik daar pas aan denken. Ik was in vergelijking met de vorige cyclus 5 dagen te laat. Maar pas een van mijn eerste cyclussen. Buikpijn, kreeg ik na twee dagen normaal bij een menstruatie de eerste dag of de dag ervoor. Heb de laatste maand uberhaupt wel meer last van mijn rug enzo dus kan er daar niet echt een vinger op leggen. Maar ik denk dat ik nu niet veel meer bereik met bedenken of het zo was, kan me beter weer richten op toekomst. Gr
Denk dat het verstandig is dat je daar niet teveel bij stil staat.. Ik kon alleen niet anders.. heb positieve testen in handen gehad en was al bezig urine op te vangen voor MvM.. Groetjes Jellie
Ook ik heb dat meegemaakt. We kwamen terug van onze huwelijksreis van Mexico vorig jaar Oktober, en daarna ben ik gaan menstrueren, en ik kreeg dat ook allemaal mee, en ook heel heftig, dus mijn gedachte's waren dat ook idd. Dat het niet goed is gaan nestelen, of dat het niet goed is gaan ontwikkelen. Dus nu maar hopen dat het nu wel pakt en dat het wel blijft zitten Liefs, Sylbi