Meiden, ik werd vanochtend wakker, en merkte gelijk al dat ik vrijer kon bewegen als normaal Ik weet niet wat de baby allemaal heeft uitgespookt vanacht, maar mijn buik is tot nu toe een heel stuk kleiner? Kan dit überhaupt? Komen meer mensen dit bekend voor? Het lijkt wel alsof ik zo 2 maand terug ga in de zwangerschap
hai misschien is hij of zij gedraait ach je hebt meer vrijheid om te bewegen, fijn toch ik verlang er wel weer naar , me eigen lichaam en alles weer zelf kunnen en mogen doen misschien heb je morgen weer je buik terug van gisteren dan denk je ook afkloppen dus....................
Het kindje is inderdaad al wel ingedaald, maar dat is al een paar dagen zo... Najah, het is in ieder geval even lekker om wat meer bewegingsvrijheid te hebben Zien hoe lang het duurt!
hai ach ja meid precies maak je niet dik komt goed nog effe enne je wet waar je alles voor gedaan hebt
Was hij al helemaal ingedaald dan? Of bezig met indalen? Het kan inderdaad zijn dat de buik dan kleiner is als de baby is ingedaald. Maar de baby kan ook gewoon zo liggen nu dat je buik wat kleiner is Mijn buik is alleen maar groter geworden nadat hij is ingedaald
Of hij er mee bezig was of al helemaal ingedaald was weet ik niet. Nu is hij wel helemaal ingedaald in ieder geval, althans, volgens VK gisteren. Nah, het zal ook allemaal wel denk ik Kijk alleen zo raar tegen mijn buik aan nu