Dames, help!!! Ik heb net een digitale test gedaan van test-point.. En die is "pregnant" Alleen kijk naar mijn banner.. 100% zeker weet ik het niet, want dit is mijn eerste maand zonder pil!! Iemand weleens negatief getest met test-point? en dan voornamelijk de digitale? De uitslag stond er al binnen 2 minuten..
owjeeej!!! geen ervaring mee!!! Probeer een ander merk! ik zou naar de kruitvat racen als ik jou was! Ennuh pregnant is pregnant dus misschien van harte gefeliciteerd!
ik heb een kruidvat test hier liggen, alleen mn urine al weggegooid! Hoelang niet drinken en wachten voor test? Haha of zal ik toch wachten tot een ochtendurine morgen.. Jeetje ben helemaal uh overdonderd..
Ik zou hem gewoon meteen doen maar als je geduldig bent kan je natuurlijk wachten tot morgen ochtend maar volgens mij ben je gewoon ZWANGER!!
Dat kan ik me goed voorstellen! Er word hier over het algemeen gezegt, dat je beter 2 tot 3 uur niets kunt drinken, en niet plassen.. en dan een test te doen.. Maar je kan natuurlijk altijd al de gok wagen.. aangezien deze test al duidelijk aangeeft, zwanger! Ennuh gefeliciteerd natuurlijk!!
Ik zou gewoon nog een keer testen.. Je hebt maar een miniplasje nodig Ik zeg racen naar de kruidvat maar ik denk dat het niet duidelijker kan
Als je sinds deze test nog niets gedronken hebt, zou ik er nog een paar druppels uit persen en die kv test NU doen, dan weet je het zeker! Je hebt er niet veel urine voor nodig. Maar als ik die eerste test mag geloven kunnen we je gewoon feliciteren
Dat zou snel raak zijn En ook nog eens vroeg getest! Het kan wel trouwens hoor. Ik heb ook 7 dagen voor mijn NOD positief getest. Dus 3 weken na mijn laatste ongesteldheid. En dat met gewoon een test van de etos en daarna gelijk een digitale van CB terwijl die veel hcg nodig hebben schijnt. En het was nog 's avonds ook omdat ik moest wachten tot mijn vriend thuis was natuurlijk Het was bij mij niet eens gepland, maar voelde gewoon dat ik zwanger was op de 1 of andere manier. Ben erg benieuwd hoor. Heb je alweer getest?
volgens mij ben je gewoon zwanger heb je ondertussen al getest je moet niet uren wachten hoor ik had een cb digital gedaan maar die was ongeldig (zandloper kwm niet) ik snel terug naar apotheker die ingewisseld en echt urine uit men lichaam gewrongen haha had maar een 7 tal druppels en toen ging die wel
Helaas :x vals positief!!! KV zegt ikblijflekkerwitterdanwit Clearblue zegt niet zwanger en de zelfde test van test point zegt nu not pregnant! Oftewel koop geen test-point!