Vanmorgen ben ik naar de Verloskundige geweest, ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger, dus normaal gesproken moet er toch een hartje te horen zijn.... Maar ze kon hem niet vinden! Vorige week maandag heb ik een goed echo gehad, ons kindje bewoog heel veel en het hartje zagen en hoorden we kloppen... Moet ik me nu zorgen gaan maken? Of heeft het zich nog zo goed verstopt dat we het nog niet konden horen?
Nee hoor lieverd, maak je geen zorgen, heb al heel veel verhalen gelezen van mensen die hetzelfde hadden, dan ligt ze net naar achteren of zo, het is nog zo klein!
Nee hoor, mijn VK zei ook met 12 weken dat ze niet ging luisteren want dat had geen zin omdat ze het meestal toch niet konden vinden. Geen zorgen!
Bij Eliza konden ze het hartje pas bij de 17e week vinden.. Is ook erg moeilijk als alles nog zo klein is. Bij mijn VK beginnen ze ook pas om het hartje te luisteren bij de 16e week, gewoon om je niet in de stress te laten zitten omdat het daarvoor nog zo moeilijk is om te vinden, moet je echt geluk hebben! Maak je geen zorgen meid, denk aan je mooie echo, zit echt allemaal wel goed!
Geen zorgen maken meid! Ook hier werd niet geprobeerd met 12 weken het hartje te luisteren. Alleen al omdat bij het niet horen er te veel onrust zou ontstaan. Volgende keer hoor jij vast een treintje door je buik heen tuffen!
Mijn VK wilde niet eerder luisteren dan dat ik 15 weken was...eerder was volgens haar niet mogelijk. Dus maak je geen zorgen!
Dito hier, er werd niet geluisterd met 12 weken... om dezelfde reden als ieder ander hierboven. Dus geen reden tot zorg.
Absoluut geen zorgen maken, bij mij konden ze het hartje ook niet vinden met 12 weken. Ik ben toen omdat ik ongerust was, doorgestuurd voor een echo, maar niks aan de hand hoor. Hij/zij ligt dan gewoon nog wat verscholen. groetjes suus
Maak je geen zorgen, bij mij kon de gyn het hartje ook niet vinden en toen was ik 15 weken zwanger! Ze vertelde dat dat heel normaal was. Omdat ik bij de gyn zat maakte ze wel gelijk een echo en alles was in orde! Gr
Bedankt iedereen voor jullie reactie, tjonge nou ik ben zeker gerustgesteld hoor... Volgende week moest ik maar naar het ziekenhuis gaan zei de vk gisteren, dan kunnen ze daar naar het hartje luisteren en dan ben ik ruim 13 wk, dus meer kans, maar als ik het hier zo lees is er ook dan nog een grote kans dat ze het niet kunnen horen...
hoihoi ik heb hetzelfde gehad en konden ze ook geen hartje vinden e zei dat het niks betekende dag maar voor me eigen gemoedsrust kreeg ik wel gelijk een echo en daar was een druk kindje te zien met een kloppend hartje dus het zegt nog niks hoor meis maar dat je je zorgen maakt is logisch
bij mijn controle van 15 weken konden ze ook geen hartje horen. toen heeft de gyn effe snel wat gel op mn buik gesmeerd en een snelle echo gedaan van een minuutje of zo.. en daar was ie.. geen zorgen meid.