Ben even aan het rekenen geslagen. Ik telde mijn cyclus vanaf 13 augustus(de eerste dag dat de miskraam begon). Terwijl toen nog hcg in mn bloed zat want op 15 augustus was mn hcg waarde 160. 19 augustus weer laten bloed prikken en had toen was de waarde nog maar 19. En op 21 augustus was mn test weer omo wit(z&k ultra gevoelig) en ga ik ervan uit dat vanaf die datum mijn cyclus weer op "gang" is gekomen. Als ik dan uitga van die 21 augustus. Zou ik op 4 september mn eisprong moeten hebben gehad. En wat blijkt? Op die datum had ik mijn donkerste ovu test! Na mijn idee heb ik toen geen eisprong gehad want vond hem niet positief maar zal ik dan toch wel eisprong hebben gehad? Vanmorgen weer een test gedaan(dipstick z&k ultra gevoelig) en is iets donkerder dan die van gisteren. En als t klopt zou ik nu ongeveer 5 dagen voor NOD zitten & 9 dpo? Heel lang verhaal. Dus hoop dat jullie het een beetje kunnen volgen maar hoop zo dat t klopt.
Het is een beetje moeilijk aangezien je lichaam nog al van slag kan raken na een mk. Vind ik trouwens heel vervelend voor je dat je dat hebt gehad. Het kan natuurlijk zijn dat dat wel je eitje is geweest. Er zijn meer meiden zwanger geraakt gelijk na een mk. Ik hoop het voor je meid, maar het enige wat je kunt doen is eventueel door testen en afwachten wat er gebeurd.
Kan kloppen, een ovulatiepiek kan je al snel missen hoor! En dan "kloppen" je zwangersschapsstreepjes nu ook! Ik blijf duimen.......:-D