He meiden , Al een paar weken loop ik met voorweeën. Vorige week hebben ze geprobeerd te strippen was nog niet mogelijk. Vandaag rond 12.15 ben ik wel gestript. Rond 16 uur kreeg ik last van krampen. Net alsof je ongesteld moet worden nog niet echt pijnlijk. Nu sinds 18 uur heb ik echt tussen de 7-10 minuten last van 'weeën' . Waarom zet ik het tussen haakjes ? Ik weet niet of het echt weeën zijn. Ik heb nog nooit deze pijn gehad maar het komt dus rond de 7-10 minuten maar eigenlijk alleen in de rug en onderbuik. Niet in me boven buik ofzo. Wel gedoucht en daar blijven ze ook komen. Kan dit wel ? Horen weeën niet door je hele buik te komen ? En hoe snel moet dit dan door zetten ? Het wordt steeds pijnlijker maar om echt te zeggen dat ze sneller op elkaar komen kan ik niet. Herkent iemand dit ?
Je kunt ook alleen maar rugweeen hebben.. had ik ook bij mn tweede.. Als ze tijdens het douchen niet afzwakken dan zijn het meestal ook echte weeen ik duim met je mee!
Thanks voor je antwoord... Hoelang duurt het ongeveer voor ze sneller moeten komen dan of kan dit uren duren ?? Jeetje vind wel spannend dit en Auw het doet nu al verrekte pijn als dit ook nog voor werk is dan durf ik niet meer te bevallen hoor
Dat is per persoon verschillend, daar kan ik niets over zeggen.. heb je de verloskundige al gebeld? Succes!
Nee want ze komen nog niet om de 3-4 minuten en duren nu rond de 45-60 sec..... Dus volgens mij hoor je dan nog niet te bellen toch?? @ Jolina Thanks mop vind het ook echt spannend hoop echt dat het goed door zet.... @Anna jij ook bedankt
Mijn vk zegt als ze om de 5 min komen en ongeveer een halve minuut tot een minuut duren even bellen dan kijken we dan even wat we doen. Kan zijn dat je vk je even wil checken en langs komt. Als ze van mening is dat het nog even gaat dure. Zal ze weer naar huis gaan.
Als ze nog erg onregelmatig zijn zou ik even afwachten met bellen. Ik hoop idd dat het doorzet nu. En zet m op he, je kan het
Ik wacht nog even met bellen komen rond de 6-7 minuten en duren iets minder als een minuut (50-55 sec) Lig lekker op de bank met de iPad maar tijdens zown wee (vind nogal gek om te zeggen haha) moet ik wel even alles weg leggen.... Ik hou jullie op de hoogte maar ik denk als ze zo sneller komen dat ik me iPad maar weg leg nu kan ik tussen door nog wel even internetten haha
Bij mij begonnen de weeën ook aardig relaxed. Moest kon tijdens een wee ff niks maar tussendoor was ik topfit haha. Succes!!
Ja dit klinkt als het begin. Ik was ook nog een boek aan het lezen tussen de weeën door. Het eerste wat de verloskundige zei toen ze dat zag: "dan zijn ze nog niet heftig genoeg". Toch getoucheerd en ik had toen 2cm. Ik kom over 2 uur wel weer terug en als je vliezen breken dan mag je ook wel bellen. 1,5 uur later moeten bellen ivm persweeen. Haha dat had ze ook niet ingeschat. Meid je kunt het.. Je lichaam is hiervoor gemaakt. Niet denken dat je het niet kan maar probeer in een ontspannen modus te blijven.
Ik ga even filmpje kijken en me proberen te ontspannen dus de iPad gaat uit want anders blijf ik fixeren erop... Hoop straks goed nieuws te hebben.... Thanks meiden !!