Omdat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn en ik erg houd van fotografie, leg ik mijn buik graag vast op foto's. Nu ben ik op zoek naar leuke ideeën (met en zonder peuter). Op Google, Instagram en Pinterest staat een hoop, maar misschien hebben jullie ook leuke ideeën en bij voorkeur foto's om te laten zien? Van die aftelstreepjes op je buik of 'loading' heb ik alvast opgeslagen.
Misschien leuk om iedere week een buikfoto te maken met het soort fruit wat bij die week hoort, en je peuter dat fruit te laten vasthouden?
Hier foto's gemaakt met dingen die voor ons belangrijk zijn, zoals mijn eigen ouden zilveren rammelaar Verder heerlijk cliché foto's!
Je kan op het linkje in mijn onderschrift klikken, daar kan je bij foto's wel wat voorbeelden vinden. Ik houd wel voornamelijk van mooie foto's buiten en niet de foto's met schoentjes/knuffeltje/lintje/muisjes 😀
Ik ben ook gek op fotograferen en leg mijn buik ook graag vast! En ook is dit voor mij de laatste zwangerschap. Misschien kunnen we via pb foto's uitwisselen? Ik maak echt wekelijks n buikfoto en hou t nauwkeurig bij in mijn zwangerschapsdagboek. Zo leuk! Bij mijn twee andere kids ook gedaan en nog steeds zo blij mee. Ik zal twee foto's spammen van mijn paasei haha! Ze zijn wat cliche, maar ach...die horen er nou ook eenmaal bij Oh...en zag n tijdje geleden een leuk foto idee: een buik vol geplakt met post-its waar lieve dingetjes voor de baby op geschreven stonden. Wil ik ook zeker nog gaan doen!
Ik heb toevallig vandaag met mn dochtertjr van 1.5 jaar een fotoshoot gedaan (gewoon thuis op de badkamer )ze mocht met verf op mn buik kliederen. Ze vond het super leuk! Wat heeft ze genoten!daarna zelf nog groot de naam van ons zoontje erop geschilderd en toen nog een paar foto's gemaakt. Daarna lekker samen in bad
De post it's en de peuter met verf in de badkamer laten knoeien ga ik proberen Leuk! Maloutje: prachtige foto's zitten erbij. Zeker leuke inspiratie Jeddepet: mooie buik! Hoe ver ben je? Ik heb met mijn dochter 'buiken vergeleken', laatst en daarvan foto's gemaakt. Dus zij ook met haar shirt omhoog om haar buikje te laten zien.
Heb ook ontzettend veel foto's gemaakt en laten maken bij mijn zwangerschap. Wat ik zelf erg leuk vond was een buikfoto en dan met je handen op je buik een hartje vormen en er dan muisjes instrooien! als je snapt wat ik bedoel in mijn geval toen blauw en witte muisjes. Of een mooie bloem bij je buik houden bijvoorbeeld.