Hoi dames, Kunnen jullie even meekijken? Vandaag zit ik op dag 30 en dacht vanochtend laat ik eens een testje doen, want ik voel niks. Normaal pijnlijke borsten en de hele mikmak voor een menstruatie. Had de test al in de prullenbak gemikt, maar weer uitgevist en nu zag ik dit! zou het dan toch? Of een indroger? Ik heb nog nooit een vaag lijntje gehad als ik niet zwanger was. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Dank voor je reactie. Vind het ook zo spannend! Ik denk morgenochtend nog een keer. Of zou vanmiddag nog wat uithalen?
Lastig. Ik kan dit niet zien als een positieve test. Ik zie wel wat, maar je hebt de test uit de prullenbak gevist dus kan ook een indroger zijn. Zou morgen of overmorgen dan nog eens testen en binnen de afleestijd aflezen
Zie wel wat maar kan zo niet met zekerheid zeggen of het wel of geen indroger is. Morgen of overmorgen ff overnieuw testen! Predictor is t beste voor vroeg testen
Heb hier nog ff twee andere foto's. Op de foto lijkt het streepje grijs, maar in het echt lichtroze..
Ik zie het ook, maar ik moet wel zeggen dat ik op dezelfde test ook een indroog lijntje had. Maar echt niet zwanger toen.
Thx voor jullie eerlijke reacties, al zijn ze niet al te positief.. het blijft spannend, er zit niets anders op dan tot morgen te wachten..
Helaas dames, vanochtend een omowitte test.. Die van gisteren was dus vals positief. Kan wel janken, van voorzichtig blijdschap naar grote teleurstelling. Misschien dat ik straks nog even een predictor ga halen en die nog even probeer. Maar weet het antwoord al..
Helaas dames, vanochtend een omowitte test.. Die van gisteren was dus vals positief. Kan wel janken, van voorzichtig blijdschap naar grote teleurstelling. Misschien dat ik straks nog even een predictor ga halen en die nog even probeer. Maar weet het antwoord al..
Ah nooo, was er al bang voor. Heb zelf ook dit soort lijntjes gezien en niet zwanger. Bleven dan altijd een beetje zo.