Ik heb nu sinds 3 dagen last van heel licht bloedverlies alleen bij het afvegen niet in mijn ondergoed. Geen gemeensschap gehad. Maar ik heb nu ook sinds 2 dagen licht krampjes in mijn buik die af en toe komen. Maar het nu blijft de kramp wel aanhouden. niet heel erg maar wel aanwezig. Wat zou dit kunnen zijn. Moet ik me zorgen maken
ik zou zeker ff de vk bellen hoor !!! als het niets is.. is dat alleen maar beter, maar mocht er wel wat zijn dan kunnen ze daar gelijk wat aan doen toch? in iedergeval veel succes, en hopelijk is er niks aan de hand ! sarah
mijn vk is er op dit moment niet dan zou ik de spoeddienst moeten bellen en dat vind ik nu nog niet echt nodig., Daarom heb ik hier de vraag bij de verloskundige ook gesteld kijken wat zijj zegt als zij het nodig vind ga ik natuurlijk wel even bellen. Maar ja de spoed telefoon bel ik niet graag
hmmmm, naja even afwachten wat de vk op het forum zegt, ik heb laatst ook op eht spoednummer gebeld ( ik heb geen ander nummer ). tis haar werk toch, en als jij ergens mee zit? maar goed, tis vast niks... gr. sarah
nee denk oook dat het niets is, maar ja bij mijn vorige zwangerschap had ik dit dus helemaal niet. Zodrta ik merk dat het erger wordt bel ik direct
ja precies... ik las net ergens dat iemand al de hele zwangerschap beetjes bloed verliest en die is 27 weken ... komt allemaal goed
ik zou ook even bellen, gewoon om het even na te laten kijken. is toch fijn als je even gerust gesteld kan worden, jem aakt je toch zorgen. Ik heb ook nog steeds wekelijks bloedverlies vanaf de 16 e week, kunnen niets vinden maar hebben we even een aantal extra echo's gemaakt. ( vond ik wel prettig ) sterkte
@deborah had jij vele bloedverlies of ook alleen met afvegen? het is bij mij wienig roze bloed licht rood
Ik zou ook gewoon bellen, het is inderdaad hun werk. je kan beter een keer te veel bellen. Sterkte ermee, liefs Jenny
Ik heb idd gister even de vk gebeld en alles uitgelegd zij vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken aangezien het bloiedverlies nu weg is. Wat blijkt ik heb een schimmelinfectie en heb nu gyno daktarin zetpillen gehad en daar kan het vandaan zijn gekomen. na overleg met de weekend arts. Ik wist niet dat een vk geen medicatie mag voorschrijven Ik ben dus helemaal geurst nu en ze heeft me zelfs even het hartje laten luisteren
Gelukkig Femke, dan ben je weer gerust en kun je weer lekker genieten. Heerlijk he, zo geruststelling? Liefs Nies
idd was wel even schrikken maar goed ik weet dat je tijdens je hele zwangerschap af en toe bloed kunt veliezen zonder dat er echt iets aan de hand is. Maar als je het hartje dan even hoort is dat natuurlijk helemaal goed nieuws en wete je zeker dat je kindje het nog goed doet
Precies, wat dat betreft zijn we dan ook maar onzekere wezens hoor.En terecht natuurlijk, het draait uiteindelijk allemaal om zo'n kleintje en je zelf natuurlijk. En als die onzekerheid met een paar minuten weg genomen kan worden dan moet je dat altijd doen natuurlijk, zelfs als het kleinste dingetje je onzeker maakt!