Ik heb maandag een positieve test maar nu heb ik vanaf gisteren al bloedverlies. Het was eerst heel donker en nu is wat lichtere geworden. Heb ik nu een miskraam of is er niks aan de hand?
Das heel lastig te zeggen. In principe kan het ook een innestelingsbloeding zijn, maar ik heb persoonlijk niet zo heel goede ervaringen met bloedverlies in het begin van de zwangerschap. Je zult moeten afwachten, zo vroeg kun je met een echo nog niks zien. Als je krampen krijgt net als bij een menstruatie kun je er eigenlijk vanuit gaan dat het foute boel is, zeker in combinatie met rood bloedverlies. Als het niet door zet, dan zou ik met 6 weken een echo aanvragen om te kijken of er hartactie is. Sterkte!
Van de week ga dokter dus zou direct even vragen. Maar ik zou denk dat ik gewoon weer ongesteld ben geworden. Lees wel vaker dat mensen ongesteld kunnen worden de 1ste maand van zwangerschap dus wacht maar gewoon even af en probeer me niet te druk over te maken. Bedankje voor je antwoord
hoi het verhaal is heel herkenbaar voor mij. vorige maand was ik 4 dagen ongeveer overtijd. ik heb een test gedaan en ik bleek zwanger te zijn! helemaal blij natuurlijk. helaas ben ik diezelfde avond heftig ongesteld geworden! erger dan ik normaal altijd ben. na de ongesteldheid heb ik weer een test gedaan maar ik wist al bijna wel zeker dat het geen zin had en idd ik was niet meer zwanger. ik kon niet geloven dat dit kon gebeuren. ik zou zeggenwacht nog af of doe nog een test. sterkte! groeten G.
nou ik moet dus voor zekerheid een echo laten maken. omdat een test altijd nog positief kan zijn zeg maar dus nou ff tot volgende week wachten..... pff al dat gewacht
ja rot he als je bloedverlies hebt. Had me zelf al een klein beetje op verheugd op het zwanger zijn maar goed denk dat het miskraam is. Kan ook nog geen vrij van werk krijgen dus krijg pas eind deze maand echo.
Sorry , maar snappen ze bij jou op het werk niet dat je snel een echo ilt , of weten ze niet wat er speelt.. Mijn baas zou me zelfs brengen als ik zo snel mogelijk een echo wil hebben
Ze weten niet wat er speelt omdat de zwangerschap niet gepland was zeg maar. Heb net sinds maandje nieuw werk en heb al 2weken niet gewerkt omdat ik peesontsteking dus weet niet als ik het wel moet vertellen. Zit nog in me proefperiode.