vandaag bij de verlos geweest en onze zoon is heel erg goed ingedaald en dat binnen een week volgens de verloskundige zit die tegen de vliesrand aan met ze hoofdje. nu is mij vraag omdat hij nu helemaal er tegen aan lig kennen je vliezen dan ook eerder knappen of ken dat tog nog 3 weken duren??? ik heb last van slijmverlies en af en toe kleine witte flokjes in me plas...
Het kan zelfs nog 5 weken durenmaar ik heb geen idee of je vliezen eerder zou kunnen breken omdat je kind er tegen aan ligt,denk het niet eerlijk gezegt.
ja ik was het namelijk vergeten aan de verlos te vragen maar die vraag kwam in de auto ineens in me op.. vandaar dat ik het hier maar vraag... maar om heel eerlijk te zijn denk ik het ook niet.. maar wil meningen horen ff van andere
witte vlokjes heb ik al 33 weken, en hier is het gewoon afscheiding. en wat betreft tegen je vlies aan heb ik geen idee sorry.
in de gaten houden doe ik tog wel.... maar heb ook blaasontsteking test gedaan en die was goed dus maak me geen zorgen