Dank jullie wel meiden, maar ik weet gewoon echt dat het niet goed zit. De test van dinsdag was veel duidelijker. En drie dagen laten heb ik gewoon bijna een tuurtest. Dat ka'n gewoon niet goed zijn. Mijn temp heeft heeft ook nog een vrije val gemaakt. Ik geloof er echt niet meer in. We moeten echt gewoon weer overnieuw beginnen.
Ik vind het echt zooo k*t voor je zeg Weet gewoon even niet wat ik moet zeggen, dat de testen lichter worden heb ik inmiddels ook al 3x meegemaakt en dat liep bij mij niet goed af. Vandaag is mijn test ook niet echt donkerder geworden. Dus ik ben nu ook heel bang. Hij was zeg maar hetzelfde als eergisteren. Mocht het mis gaan, je kan er toch niks aan doen, het vruchtje was gewoon niet goed gedeeld, maar toch blijft het zooooo k*t!! Ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk kun je het snel een plekje geven! Knuff
Oh nee Lappie, wat ontzettend naar om te lezen!! Twee achter elkaar, wat moet dat vreselijk zijn! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!!
Hoi meiden, Met mij gaat het wel goed hoor. Het heeft niet zo'n impact op me als de vorige keer. Toen zat ik er echt 2 maanden van in de put. Toen dacht ik ook al 9 weken zwanger te zijn en heb ik het kindje nog op de echo gezien. Nu wist ik na 4 dagen eigenlijk al dat het niet goed zat. En ergens ben ik blij dat mijn lichaam het dit keer wel gewoon zelf oppakt. Ik voel me gewoon alsof ik ongesteld ben. Ik verwacht ook niet dat mijn cyclus hier helemaal van slag door is. Ik heb ook wel het vertrouwen dat ik (hopelijk) wel weer vrij snel zwanger ben. Ach ja.... het komt gewoon door mijn leeftijd (37). Tenminste dat ik gewoon wat ik zelf denk. Het gaat vast ook een keer goed. Op naar mijn 4e zwangerschap dan maar...
Iwe zaten samen in het NOD-topic Lappie. Ik was zo blij voor je toen ik zag dat je weer zwanger was. Nu lees ik dat het helaas toch weer mis is gegaan. Dat spijt me erg voor je. Heel veel sterkte!