Is ook zo natuurlijk.. k ga stoppen met testen en laat t me overkomen.. misschien nog 1 om t af te leren na het weekend
Wauw wat gaaf dat jullie alsnog spontaan zwanger zijn geraakt ! We duimen voor en plakkertje en geniet er van. Gefeliciteerd!
Ja ik het liefste ook maar ben bang dat ik.mezelf nog gekker maak.. kan beter stoppen. Gister maar een licht streepje te zien op de test, en vandaag gelukkig. Weer donkerder als gister, maar wel lichter als die van woensdag.. t maakt me zo gek.. hcg moet stijgen en niet omhoog en laag gaan...
Is zo, maar misschien heb je net wat meer gedronken, is de urine minder geconsentreerd daardoor of minder lang in je blaas gezeten. Beter is idd om niet meer te testen
Heb vandaag ook de verloskundige gesproken omdat ik zo bang ben en mag nu 19 juli voor een echo ipv 25. Heb inmiddels al m'n testen opgeborgen ook... bleef er maar naar staren
Je zit nu 11 dagen na je eerste positieve test? Ik heb je laatste streepje niet gezien,maar als jij zegt dat het lichte streepjes zijn,ben ik bang dat het niet goed zit meid.Lichter wordende testen betekent bijna nooit iets goeds.Ik ga keihard duimen dat ik het mis heb,en je alsnog een knaller krijgt.