Hallo, Ik ben 2 februari geopereerd en voor meerdere dingen(zie onderschrift) nu heb ik ovulatietestje gedaan en vroeg me af of deze nou positief is of nog niet. Groetjes!
deze is nog niet positief maar hij gaat de goede kant op. ik zou deze avond en morgen zeker nog testen.
hi lieve meiden, bedankt voor jullie snelle antwoordt nu hebben we vanmorgen geklust. Wanneer zouden we nu weer moeten klussen, morgenavond? Morgenmiddag doe ik weer een ovutestje(rond uurtje of 13:00) ben benieuwd en hou jullie op de hoogte. Heb even een nieuwe foto gemaakt van ovutestje van gisteravond en die van vanmiddag. Liefs
hi meis, ja ik denk ook dat ik dat doe, vanavond rond uurtje of 20:30. Denk je dat het oke is als mijn man en ik morgenavond klussen. Zijn zaad was uitstekend tijdens de zaadtest. Liefss
ja dat denk ik wel. als je test positief is springt je eitje tussen de 24 a 48u. dus als je straks positief test springt het morgenavond of overmorgen. succes!!!
hey lieve meiden Nou we hebben dus eergisteren rond 09:30 geklust, gister om 14:30 en dan vandaag denk rond uurtje of 19:30. Ik heb nog 1 ovutestje die doe ik dan vanmiddag. Mijn tempratuur kon ik niet opmeten omdat ik onrustig heb geslapen. Ik hou jullie op de hoogte liefs!!!!!!!!!!!!!!
zo net weer een testje gedaan, heb me plas lang opgehouden haha, 'sochtends om 09:30 geplast daarna om 14:30, dus de urine was goed geconcentreerd. Zo te zien was gisteren echt de piek. Vanavond en morgen en overmogen nog maar even goed aan de klus liefs