Ik ben net nieuw hier. Ik ben 2 jaar geleden eerder zwanger geweest, maar toen heb ik een miskraam gehad.. Ik werd van morgen wakker met ontzettende hoofdpijn en buikpijn. Ik dacht dat het de griep is, dus verwachtte er niet veel van. Uiteindelijk heb ik ook echt zo'n zwaar gevoel in mijn maag, heel misselijk. Ik slik de pil, maar aangezien ik kennisen ken die zwanger zijn geworden door de pil heen begin ik nu ook erg te twijfelen. Ik heb daar net een test gedaan, en vind het heel twijfel achtig wat betreft de uitslag. Het is een heel licht streepje, als je in het licht kijk zie je het.. Aangezien ik de pil slik, denk je juist dat die uitslag negatief moet zijn? (Heb hem vandaag niet ingenomen, want de pil slikken tijdens je zwangerschap is niet goed) Maar goed het is nog steeds enorm onzeker. Hierbij verzend ik jullie een foto, mijn eigen moeder raadde me aan om de test over 48 uur nog eens te doen, aangezien dat in de bijsluiter ook staat. Maar wat denken jullie wat betreft de uitslag? Ik snap ook wel dat jullie niet zeker kunnen zijn, maar is dat 2de streepje er nou wel of niet? Vind het namelijk erg onduidelijk! Alvast ontzettend bedankt. Gr PS; Je moet wel goed kijken haha.
Ik zie wel n streepje, maar hij lijkt op de verkeerde plek te staan? Misschien even contact met de huisarts zoeken, die kan je beter vertellen wat te doen
Ja precies, dat dacht ik ook.. Ik had echt zo iets van; Ja wat is het nu een ja of een nee. Maar misschien inderdaad verstandiger om even langs de huisarts te gaan. Vind dit wel erg verwarrend..
streepje staat sowieso niet op de goede plek.. Doe nog even een test, hij hoort verder op zij te staan als het echt zo is..
Ja maar normaal gesproken (bij alle andere testen) komt er sowieso ook geen 2de streepje. Ja ben ook van plan om morgen vroeg nog een test te doen, met ochtend urine.
Lijk aan beide kanten van de teststreep een licht streepje te zien. Heb ik ook een keer gehad, was toen wel zwanger, maar toen zag je de testreep ook heel licht en die zie ik bij jou helaas niet. Je kan de test even spoelen met een deuppeltje water, maar denk dat het beste is als je morgen over overmorgen nog een keer test.
Bij Kruidvat 2 voor 5 euro komen de laatste tijd veel vaker foute testjes voorbij. Sommigen hebben zelfs 3 streepjes......., maar blijken niet zwanger. Bij deze test zie ik op de verkeerde plek een tweede streepje. Ik zou deze test als ongeldig verklaren. Morgen nog eens testen. Wil je trouwens graag zwanger zijn? Want dat denk ik tussen de regels door op te maken namelijk....
Ja dat bleek maar weer, morgen ga ik voor de zekerheid naar de dokter. Ben ik van dat getwijfel af. Nou, ik ben 2 jaar geleden echter perongeluk zwanger geraakte (ja door de prikpil heen) & uiteindelijk door stress is het afgenomen, ik neem mij zelf dat namelijk heel erg kwalijk. Ik ben er niet mee bezig, want ik volg nog een opleiding! Maar emotioneel ben ik er echter op de dag van vandaag nog kapot van als ik zie dat er iedereen in mijn omgeving van mijn leeftijd categorie het wel gegunt word.. Uiteindelijk toen ik deze test zag en eventjes dacht dat het wel kan waar zijn schrok ik, want ben inmiddels uit elkaar met mijn ex vriend en dat contact loopt niet zo lekker. Liep toen der tijd al niet lekker vandaar (neemt de dokter aan) dat het misliep, toemalige stress. Maar het zou wel als een verrassing komen en het is niet zo dat ik het dan als ongewenst ga zien. Maar het is een nogal een mix gevoel..
Ik zou even een nieuwe test doen, als je echt zwanger bent dan moet die streep er weer verschijnen..spannend!!