Moet ik nog kolven

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Kaat1984, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Hoi Heidi,

Ons dochtertje is bijna 8 maanden en ik geef haar nog BV. Op het KDV krijgt ze KV.

Ze krijgt op de volgende tijden een voeding:
    07.00 BV
    12.30 BV (soms na haar boterham)
    15.00 BV
    19.30 BV
    23.00 BV

Tussendoor krijgt ze brood, fruit en warm eten + toetje.

Nu heb ik de afgelopen twee weken vrij gehad en heb ik niet meer gekolft. Ik heb geen last van stuwing als ik haar om 07.00 uur voedt en dan weer om 15.00. Vandaag ben ik weer aan het werk en normaal kolf ik dan rond 15.00 uur. Ik ben hier nog niet aan toegekomen, dus de volgende voeding is pas rond 19.30 uur. Tot nu toe heb ik geen last van stuwing (alleen een tinteling in de tepels).

Kan het kwaad als ik niet meer zou kolven op mijn werk? Of loopt de BV dan hard terug. Wil haar nog wel blijven voeden, maar krijg soms het gevoel dat ze niet heel veel meer binnen krijgt. Door de andere hapjes valt dit natuurlijk minder op. Ze wordt nu 's nachts ook een aantal keren wakker wat ze eerst niet had (kan natuurlijk ook wat anders zijn). Hoor graag van je.

Gr. Kaat

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Je loopt kans dat het ineens keldert dan. Het kan ook zijn dat je kindje nu juist snachts je productie bijregelt....Even kijken dus hoe je het wil aanpakken. Of een moment pakken ergens op de dag of het zo laten en afwachten (met mogelijkheid van nachtelijke voedingen)

Succes!

3. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Hoi Heidi,

Dank voor je bericht. Ik ga toch nog maar even door met kolven en ik heb gisteren veel aangelegd. Ben bang dat het anders zo afgelopen is en ik wil haar blijven voeden tot ongeveer een jaar.

Deel Deze Pagina