Wanneer was de laatste keer dat jij dacht van NEEEEEEEEE he. Heb ik dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door janna76, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Hallo meiden,

Even blazen en een vraagje.
    Ben nu 33week zwanger en een van de kleine genoegens die ik nog heb is dat ik niet zelf hoef af te wassen. (Ben lichamelijk helemaal brak van het zwangeren:()We hebben een vaatwasser. Heb hem net na het eten tot de nok toe vol gedaan. Wil de deur dicht doen. De deur kapot:$:(. Nu kan ik alles met de hand gaan afwassen. K** Als ik ergens al een hekel aan heb. Dan is het aan afwassen.:x

Waneer was voor jullie de laatste keer dat je zoiets had van, Nee he, niet net nu!! En wat was bij jullie de oorzaak?

Laat me even lachen graag;)

Liefs een Janna die aan de vaat gaat

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    toen ik van de week op me bek ging buiten en recht door de blub schoof. sta je op in de hoop dat niemand het gezien heeft zie je de halve buurt je aankijken. tja ging er zelf maar om lachen. heel de week val je niet en dan net als het aan het smelten is schuif je op je smoel

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.277
    6.803
    113
    Als ik net de vloer schoon heb dat er een glas van Isabella haar plak drinken over heen valt.

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    vanmiddag nog laat voor de zoveelste keer onder het schillen van een appel het appel stukje uit mijn handen vallen en daarna valt de afstand bediening er ook nog op ,, uuu opnieuw een ander appeltje maar pakken

ihihihihi

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier was de vaatwasser vandaag ook ineens kapot :( Nja, ik denk dat 'ie nog wel gemaakt kan worden, maar moest toch met de hand afwassen.

En ook vandaag: Milan die de laatste rollen wc-papier in de wc heeft gedeponeerd. En de supermarkt hier in 't dorp was al dicht. Dus nu staat er een rol keukenpapier ;).

6. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Toen ik met kerst kotsend van de pijn in me bedje lag..
    Morgen naar het ziekenhuis voor een echo van de buik, waarschijnlijk zijn het galstenen en word het dus een operatie..
    Fijne feestdagen dus!!

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Toen Alyna vandeweek haar nieuwe kleren aanhad en er meteen melk op morste.(ze trok haar beker ineens van het aanrecht, normaal zit er een deksel op maar toen dus effe niet want was van plan er ander drinken in te doen ;))

8. Vorige week toen ik onderuit ging, zat net een knappe man te checken en ging onderuit :(

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Toen ik vorige week mijn verjaardag wilde vieren, maar mijn man ineens moest worden opgenomen in het ziekenhuis met hevige buikpijn en heel de kerst in duigen viel ;).. (gelukkig nu weer thuis!)

10. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    hihihi, Soms toch prettig om te lezen dat je de enigste niet bent.
    Had ik net even nodig

11. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Dat de wasmachine overleed terwijl ik elk moment kon gaan bevallen en later dat ik net bevallen was en de droger besloot een aantal onderdelen te verliezen...:s Ik heb zeker bij de wasmachien echt staan janken van ellende...

12. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Toen 2 dagen na de bevalling de boiler kapot ging en terwijl het vroor dat het kraakte we dus zonder verwarming en warm water zaten!

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    toen ik gisteren haast had en bijna klaar was, me giga diep in me vinger sneed!!!!!

14. Revit

Revit Niet meer actief

Toen ik eergisternach met mn vriend was wezen stappen, daarna naar huis, bed in. Werd een beetje gezellig en net op het moment dat we wouden vrijen, dacht ik tussen de zatheid door; kut, dr zit al wat in, want ik ben ongesteld!

wat voelde ik me toen, nogberoerder als dat ik al deed :p

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    whahaha pinkparadise!

Toen ik gisteren de bank overtrek uit de wasmachine haalde en zag dat hier verfresten in zat van het wasbeurtje met verf voor m'n pantalon.
    Gelukkig is het er met ontkleurder weer uit gegaan!

16. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

een tijdje terug
    ik had haast moest ergens snel weze ik let ff niet op stoplicht staat op groen dacht dat die voor me ging rijden
    niet duss

gelukkig had zij een grote jeep dus geen schade
    en ik alleen me kentekenplaat los..dus ik kon weer verder rijden zonder schadeformulieren in te vullen..

haastige spoed is zelden goed zeg ik dan maar

17. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Toen het begon te lekken in de kamer van Roan en blijkt dat er sneeuw op het plafond lag!!

Toen ik samen met Roan van de trap mieterde en ik een blauwe plek op mijn kont had zo groot als de traptree zelf. Gelukkig had Roan helemaal niets.

18. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Net nog, toen de oudste besloot om zijn luier heel goed vol te poepen. Trok zijn broek uit en hij zat tot aan zijn enkels onder de poep.
    Heb hem met romper en al onder de douche gezet...haha
    Nu is hij weer lekker schoon...hihi

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hahaha,

Hier had ik net zoiets toen mijn dochter van de week in haar luier in haar kamertje stond en ik bezig was het badje klaar te maken. Mevrouw had in de tussentijd lekker zitten poepen en daarna met haar handje in haar luier zitten graaien. Stond even raar te kijken toen ze met bruine handjes in de lucht naar me toegerend kwam omdat het even duurde voordat het kwartje viel.. en toen NEEEEEE!

20. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Vorige week... had maandag een begrafenis en Emma dus even afgeleverd bij mn vader. Daarna gauw teruggeglibberd door de sneeuw om haar weer op te halen (met mn hoofd nog bij de afscheidsdienst) en jawel: tas vergeten!! Telefoon, portemonnee... alles erin.

Enfin, besloten om die maar te gaan halen als Emma op bed lag (hoefde ze niet weer mee en kon manlief ook even thuisblijven). Ik stap de auto in: ingesneeuwd!! Ik kon niet voor- of achteruit... grrrrr

(gelukkig kwam ik twee sterke mannen tegen op de parkeerplaats die me een duwtje hebben gegeven en is het allemaal goed gekomen)

Deel Deze Pagina