Hallo allemaal, 18-1-2017 had ik een positieve test maar diezelfde dag ook bloedverlies. Dit is tot nu toe nog niet weg. Ben zwanger geworden na een terugplaatsing van een blasto op 09-01-17 Omdat ik ook veel buikpijn had heb ik afgelopen week 2x echo's gehad en meerdere malen sinds 18-1 bloed moeten laten prikken. Op de echo's was telkens niks te zien ook geen vruchtzakje, alleen een dikke slijmlaag Het hcg liep wel als volgt op: 20-1: 141 22-1: 300 24-1: 698 26-1: 877 Morgen heb ik een afspraak staan om nogmaals bloed te laten prikken. Maar nu heb ik zojuist naar alle waarschijnlijkheid een miskraam gehad (ben er 90% zeker van). Heb er foto's van gemaakt om morgen te kunnen laten zien bij de arts. Maar moet ik nu verder nog iets? Het was best groot & ben eigenlijk verbaasd dat ze dit niet op een echo hebben gezien donderdag. Er was al twijfel of het elders in mijn buik zat omdat mijn hcg opliep maar er dus niks te zien was. Is er iemand die weet of ik hier nog iets mee moet? Of die soort gelijk heeft meegemaakt?
Hoi Morgen op de echo zullen ze wel zien of je baarmoeder schoon is. Ik heb de indruk dat ze dat makkelijker zien dan als er iets in zit. Ik had een echo 4 weken na curretage en gyn zei dat ik elk moment ging menstrueren. 2 weken later bleek ik terug zwanger, 3,5 week ong (via hcg waarde ontdekt). Week later echo maar zag ze enkel wat weefsel zitten dus geen zwangerschap, na opgewekte miskraam foto laten zien van wat eruit gekomen was en dan was de reactie 'oh ja dat was toch echt wel een zwangerschap van 4-5 weken... in mijn ogen was dat ook vrij groot en veel bloedstolsels al. Had dat ook echt niet verwacht.