Moet ik nu weer een dokter bellen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    We lopen al weken te tobben met Daan.
    Na een een paar keer daar zijn geweest zaten we tegen daan zijn amandelen te kijken ipv tegen zijn huig dus hub antibiotica en meneer dronk en at weer wat. Maar nog niet voldoende ik liep een hele dag met flessen te zeulen als hij maar wat dronk vond ik het best. Daan nog niet uitgedroogd gelukkig maar toch weer naar de huisarts want tja hij drink zijn flessen niet leeg. Huisarts kon niks vinden alle ontstekingen waren weg dus kregen we het advies kijk eens naar zijn ritme gooi die er eens terug in want als hij toch weet over een uur krijg ik weer.
    zo gegd zo gedaan.
    Maar men drink nog steeds niet ja 2 flessen gisteren. Maar nu het volgende hij heeft sinds gisteren waterdunnen diarree.
    Moet ik de huisarts bellen of och even aan kijken
     
  2. angelinaatje

    angelinaatje Actief lid

    4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Fleur!

    Ik zou zelf wel de dokter bellen, hij drinkt heel weinig en heeft diarree? Dan is uitdroging zo gebeurd...

    Heb je ORS in huis? Dan zou je dat in de tussentijd al proberen te geven.

    Succes ermee!
     
  3. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Ik heb ors in huis maar zodra hij ziet dat ik een flesje een bekertje of een suitje heb word hij helemaal hijsterische
    dus hoe krijg ik dan ORS erin
     
  4. angelinaatje

    angelinaatje Actief lid

    4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Misschien proberen met een lepeltje? Het zal wel een knoeiboel zijn, maar als hij het maar binnenkrijgt toch?

    Is het geen mogelijkheid dat hij die flessen gewoon helemaal beu is en het liefst vanaf een lepeltje wilt eten?
     
  5. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    nee want als hij een potje eet spuugt hij het direct uit
     
  6. angelinaatje

    angelinaatje Actief lid

    4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dan zou ik maar gewoon de dokter bellen hoor...beter een keer te veel toch? En daar zit die man/vrouw voor!
     
  7. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Ik heb gebeld en ik moet tussen de middag terug bellen. De kinderarts waar hij loopt mogen we niet zo naar toe wat werkelijkwaar belachelijk is we moeten een verwijzing van de huisarts krijgen
     
  8. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik zou ook zeker bellen hoor!
     
  9. angelinaatje

    angelinaatje Actief lid

    4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik hoop voor je dat er een oplossing komt! Succes ermee!
     
  10. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    ik hoop dat er een oplosing is voor jullie kleine mannetje
    ik heb ook een keer mee gemaakt dat toen zie mijn huisarts dat ik elke 15 minuten een theelepeltje ors moets geven

    duim voor jullie
     
  11. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Volgens de arts is er niks aan de hand en het gaat vanzelf wel over nou lekker is dat dan. Daan heeft nog steeds diarree maar is wel weer wat gaan drinken heeft vandaag al 100cc op eindelijk. ik heb het gevoel dat het wel steeds beter gaat. hij vertoon niet echte uitdrogingsverschijnselen en er komt nog voldoende diarree uit. dus hpelijk gaan we iedere dag weer wat meer drinken
     
  12. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    En als je het toch niet vertrouwd, even naar de huisartsen post;)
    dan heb je een andere arts die mischien wel iets heel anders denkt en zegt..
     
  13. Bianca21

    Bianca21 Actief lid

    26 mrt 2006
    232
    0
    16
    Boekhoudkundig medewerkster
    Zoetermeer
    jeetje hoe is het nu met Daan?
    ik zou als ik jou was al op hoge poten gestaan hebben... het is warm weer en de gevoelens van een moeder zeggen bijna altijd het juiste!

    Voor Daan is het denk ik ook niet leuk want als hij inderdaad wel wat zou hebben heeft hij natuurlijk ook honger of dorst.

    Heel veel succes!

    groetjes Bianca
     

Deel Deze Pagina