moet ik ons opgeven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elmo89, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ja, geef hem op!!!!

kansloos programma waar kerels voor schut gezet worden door hun vrouwen. denk je dat het je relatie ten goede komt, zo'n programma?

> schrijf op wat gedaan moet worden, ga er gezamelijk voor zitten en spreek termijnen af. je hoeft niet elke dag aan het werk, ook niet elke week maar stel wel (haalbare) doelen en leg ook aan je vent uit waarom je nu verder wilt.

2. Alita

Alita Niet meer actief

jammer dat er gewoon door ts totaal niet op je vragen gereageerd wordt...waarom een topic openen dan?!

3. Elmo89

Elmo89 Actief lid

5 mrt 2012
    214
    649
    93
    Beverwijk
    Tsja..sorry dat ik niet dag en nacht hier aan het kijken ben of er al is gereageerd..;)

Maargoed, ik heb gewoon simpel een vraag gesteld en vervolgens ben ik degene die word afgezeken omdat "ik niks wil/kan doen" of whatever. Zolang jullie niet weten waarom ik niks kan doen, oordeel dan niet. ik heb geen zin om dit uit te leggen.

Laat maar zitten hoor...:) ik zoek het verder zelf wel uit..:D

4. Alita

Alita Niet meer actief

Ben dan gewoon eerlijk dat je niet wilt reageren;)

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

we dansen niet naar haar pijpen en dan zijn we meteen aan het afzeiken...

ze had misschien wel verwacht haar allemaal gelijk te geven...

6. Alita

Alita Niet meer actief

ze reageerde na mijn bericht wel op iemand anders....ben niet dom he hahahahaha

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Oordelen is heel makkelijk en je zit hier op een forum met supervrouwen hè...die echt álles kunnen, van luiers verschonen tot vloeren leggen ;) :D

Succes :)

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Maar WAT wil je gedaan hebben dan?

9. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik snap het ook niet meer hoor.
    Vind dat TS een beetje vreemd reageert. Er worden hier hele nuttige tips gegeven, maar op één of andere manier komt dat over als afzeiken.
    Ik begrijp de vijandigheid niet zo?

En sorry, maar ik geloof echt niet dat je NIKS kunt. Kom op meid! Al geef je de hamer aan!

10. Alita

Alita Niet meer actief

ach ik vroeg iets heel serieus maar blijkbaar past dat niet in de bedoeling van dit topic....

Waarom openen ze altijd topics, maar reageert iemand niet zoals de ts het wilt ......dan laat het maar zijn?

11. Alita

Alita Niet meer actief

Ook snap ik niet hoe je aan een verbouwing kunt beginnen en opeens geen geld meer kunt hebben. Een verbouwing is altijd duurder geworden op het eind......en aks je het dan toch over tv hebt .. kijk eens naar bouwval gezocht....er zijn altijd onvoorziene zaken en het valt altijd duurder uit...hou daar dan rekening mee van te voren.

Tenzij er natuurlijk dingen gebeuren waar je niks tegen kunt doen.

12. Elmo89

Elmo89 Actief lid

5 mrt 2012
    214
    649
    93
    Beverwijk
    De tips zijn verder ook best nuttig, maar de rest eromheen hoeft van mij niet..;)

13. Alita

Alita Niet meer actief

ja maar dat heb je altijd als je een topic opent......het een vult het ander aan en je krijgt discussies;)

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

#74 LittleMonsters, 14 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2012
    dat komt vaak ook omdat mensen vrij onduidelijk zijn in wat ze nu echt willen

15. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Ik snap het wel een beetje hoor, de reacties wijzen er grotendeels op dat TS zelf maar eens wat moet ondernemen, ik heb welgeteld een reactie gelezen (weet niet van wie) waarbij stond mits zij dit kan, dit weten we natuurlijk niet.

De tips die gegeven worden gaan over plannen maken, ervoor gaan zitten, hulp vragen, termijnen stellen, wellicht heeft zij dit allemaal al geprobeerd zonder effect en is daarom ten einde raad.

Ik ben het er helemaal mee eens dat zo een programma je relatie niet ten goede komt, en je je vent te kakken zet om het zo maar te noemen, maar als je werkelijk alles al hebt geprobeerd zoals hierboven omschreven (ik weet natuurlijk niet of dat zo is) en er word ja en amen gezegd maar niet naar gehandeld, dan zal dat je relatie ook niet ten goede komen en ja wie zet wie dan dan voor l*l eigenlijk....

En ja dan kan ik me die vijandige reactie best wel voorstellen :)

16. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja, ik hou me er verder maar buiten.
    Hopelijk doe je iets met de tips en komt de verbouwing ooit af.
    Succes!

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oei nee, ik zou mijn vent hier absoluut NIET voor opgeven. (hoe erg de bende dan ook wel is) want hij zou dit dus echt niet waarderen en ik denk dat het een erg slechte stap voor onze relatie zou zijn...

Misschien kan de familie iets voor je betekenen?

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Wat vind je vriend hier van? Weet hij dat je met de gedachten speelt? of is het een idee van jullie samen in de hoop dat het afgemaakt wordt, misschien zelfs wel betaald en al....dat idee krijg ik een beetje, sorry.
    Maar geloof dat je dat ook zelf moet betalen als je mee doet, dus ja...

Deel Deze Pagina