Ben even benieuwd of er mensen zijn die deze dvd hebben bekeken of de adviezen die hierop gegeven worden hebben toegepast, en wat daarmee de ervaringen zijn. Dus schiet maar
Zelf geen ervaring mee, in deze blog staat wel een persoonlijke ervaring van iemand: borstvoedingscentrumpantarhei: Richtlijn excessief huilen, een heftige persoonlijke ervaring
Dat verhaal ken ik idd. Heel heftig verhaal Thanks. Ben in contact met deze stichting om te kijken of ze open staan voor het ontwikkelen van een aanvullende methode voor de aanpak bij huilbaby's met medische oorzaak... vandaar mijn vraag
Zoek je echt de toepassingen van de methode in praktijk, of ook ervaringen van ouders die deze methode als advies hebben gekregen (onafhankelijk van wat ze ermee hebben gedaan)
Vooral het laatste dus Inhoudelijk ken ik het wel, dat hebben ze ons toen ook geadviseerd. Het wordt gepresenteerd als DE oplossing, en ik denk dat dat helemaal niet klopt, maar goed... wie weet zijn er toch (veel) meer ouders mee geholpen geweest dan ik verwacht
Ik ken de dvd niet, maar heb wel het boek van Ria blom gelezen tijdens de zwangerschap en wij zijn direct na de geboorte begonnen met de r's. Vond het prettig en de kleine ook. Niet op tijden. Maar wel echt vaste patronen.