Jaahhh! Wie gaat er ook? Ik ga met 2 collega's heen, heb er zo'n zin in! Als er meer van ZP gaan, hebben we een mini-meeting, haha!
@Sjorsje; BankGiro Loterij - BankGiro Loterij Royal Beach Concert BankGiro Loterij Royal Beach Concert - Evenement
Voor zulke bedragen ga ik dus niet, ben een groot Bon jovi fan en heb al in geen jaren een concert in Nederland overgeslagen maar dit werd me toch veel te gek. Ik geef geen 190 euro voor een kaartje . En de bedragen die ik er wel voor over heb dan sta je ergens ver achteraan met ongeveer 70000 man voor je dan kan ik beter thuis een dvd opzetten zie ik ook nog wat
Is ook prijzig hoor, heb alleen met de actie van de BankGiroLoterij meegedaan, dus was niet zoveel geld kwijt, dat scheelt! (Off-topic hoor; Zwaluwhoeve is ook heerlijk zeg!)
Wat voor kaartjes krijg je als je lid wordt van de loterij??? Als het kaartjes voor halverwege of achterin het veld zijn vind ik geen reden om daarvoor lid te worden. Krijg je daarentegen mooie plaatsen is het zeker het overwegen waard. Wie weet dit, of lees ik ergens 'overheen'???
Dank je! Redelijke plaatsen, maar ook weer niet supergoed. Ik ga redelijk vaak naar concerten en sta graag (bijna) vooraan. Vandaar mijn kritische noot....
Tis op het strand he, dus weet niet in hoeverre er dan sprake is van vakken.. geloof maar dat ik m'n best doe om zo dichtbij mogelijk te komen hoor, haha!
Ja, dat geloof ik zeker! Is de moeite waard!!!!!! Zeker Bon Jovi en Kane...als je begrijpt wat ik bedoel, haha!
Ik wou mijn vriend ook kaartjes kado doen want hij is een onwijse bon jovi fan en we zijn allebei gek op kane....maar ik vind ze echt veel en veel te duur. Dit is zo belachelijk duur voor een concert die niet eens zo gek lang duurt...nee sorry ik ga niet
jaren lang groot bon jovi fan geweest, nu staat het sinds een jaar of 2 op een laag pitje, en had me voorgenomen niet te gaan. maar we krijgen kaartjes, dus we zullen erbij zijn
Kaartjes krijgen dat klinkt goed, dan zou ik ook zeker gaan. En dichterbij komen is geen optie de verschillende vakken zijn namelijk met hekken afgesloten en je kunt dus geen vak verder komen.