hahaha inderdaad! het vat nog niet, en ben nog onzeker dat het komende tijd bijft zitten, maar ben ook super blij en voel me een bofkont!!
Super meid, gefeliciteerd! Wij schrijven allebei ook in het 1987 topic! Wat geweldig voor jou en je mannetje!
Na eindeloos turen op testjes van anderen hoeft er niet op de jouwe getuurd te worden. Van harte ennuhhh beeb lekker blijven plakken
Lieve schat! Je banner klopt niet Gisteren zat je 10 dpo, vandaag 11 dus dan ben 3.4 weken zwanger. Omdat je een langere cyclus had moet je uitgan van je ei. Maarrrr.... ik zeg nogmaals gefeliciteerd!
Ow oké! Thanx s kijken of die optie er bij zat... Ja kga nog maar eens een keertje testen! Heb van die ongi kramp maar kan normaal zijn toch? Vorige x werd ik ongi op 11 dpo dus ja! Korte LF kan dus wel.... Voor alle meiden!!!
Voila.. al blijft kv wel lichtjes naar mijn idee, iets donkerder dan gisteren wel maar toch, maar dat kan ik beter over 2 dagen weer vergelijken toch? Haha ik was een heel eind op weg om het 'zwanger worden' te begrijpen, maar van het 'zwanger zijn' snap ik nog de ballen niet!
Gefeliciteerd nogmaals!!!! Wel 11:11 of 22:22 verwerkt he? want dan werd het toch een tweeling? en onder het genot van een glas wijn
Hoeveel testjes heb je nog in huis? Nu een mooi excuus om ze allemaal te gaan gebruiken (goh wat een straf haha)