Dat lukt niet haha zoveel pies als ik daarvoor nodig heb kan een mens niet produceren ik wil wel een rijtje kv maken, ter controle
Mooie test meid. Ja ik verwacht toch wel minimaal een hele mooie collage van je hoor met al je testen hahahaha!!!! Doe je naam eens eer aan zou ik zeggen hahahaha
Nou haha ken jij mij ofzo? Een collage van al mn testen heb ik niet gemaakt, maar wel een afbeelding voor mn lieffie.. ik zei tegen hem kijk eens ff je mail ik heb een flauwe maar grappige doorstuurmail gestuurd, had de mail ook echt: FW: dit mag je niet missen! genoemd, want daar heb ik zelf ook altijd zon hekel aan!! En toen kreeg ie dit: ♥ Mn testjes lopen niet echt hard op van de kv.. maar ze worden wel beetje bij beetje duidelijker.. trage hgc aanmaak denk ik..
Haha! Ze worden donkerder hoor, heel mooi. En dit is voor nod allemaal toch? Dan zijn ze helemaal mooi
hij zei zo gaat dat over ons??? ik zeg jaaaaa en toen werd ik bijna doodgeknuffeld willen jullie nog 1 keertje kijken, want ik ben er niet gerust op.. mn test is niet donkerder dan eergisteren en veel lichter dan gisteren.. gisteren was 14 dpo
Hij is idd iets lichter als gister maar hcg schommeld in het begin ook erg en misschien was je plasje wat minder geconcentreerd!
Hij is donkerder als 3dg geleden!! Dus geen zorgen! Je hoort ook niet iedere dag te testen. Daarbij kan ik je vertellen dat je naar aanleiding van de testen niet kunt zien of je zwangerschap "goed verloopt" Hier bleven de testen knallen en cb gaf ook steeds aan dat ik in een verder stadion was. Toch was het gestopt met groeien bij 4wk,terwijl cb 2-3wk aangaf en geen 1-2wk. Dus heeft echt niks te zeggen meid,genieten gewoon!!