Hoi Eemster, Heel herkenbaar, zat de afgelopen maand in precies dezelfde situatie. Ik ben ook echt verschrikkelijk ongi geworden en had ook veel pijn. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Op naar de volgende ronde meid....
balen dat je toch ongesteld bent geworden.. Even over die 28 dagen: met clomifeen wordt je eisprong opgewekt, maar dat betekent niet dat je cyclus dan precies wordt zoals die volgens de boeken moet zijn. Mijn eerste ronde clomid had ik mijn ei op dag 17 en nu op dag 16.. Als je een lutheale fase van 14 dagen hebt dan is je cyclus dus 31/30 dagen.. Mijn eerste cyclus met clomid was 31 dagen, tweede was 32 dagen, en deze hoop ik natuurlijk af te ronden met een positief testje.. Als je voor je volgende ronde meer zekerheid wil hebben over wanneer je kan testen zou ik ovulatietestjes gaan doen. Zodra die positief is weet je dat je 14 dagen later zou kunnen testen.. Succes met de volgende ronde ps: de pijn aan je borsten kan komen door de verhoogde concentratie progesteron, heb ik sinds de clomid ook heel veel last van.. Eén van de bijwerkingen (ik heb ook opvliegers ervan...)
jah ik snap dat niet echt nee .. want waar moet ik nu aan houden met die cyclus .. het is verwarrend en zelf de arts zeg je moet 28 dagen aanhouden .. mjh nu moet ik ze bellen om een echo te maken zodat ze kunnen zien wanneer ik ongeveer me eisprong heb.. het is echt verwarrend en vermoeiend je krijg de gedachte dat je waardeloos bent dat had ik midden nacht.. veel ik heb steeds zitten huilen.. en mensen in me omgeving raken zo zwanger... dat is ook lastig om steeds te horen of te zien..