de titel zegt het al. naar aanleiding van het andere topic wat trekt de hoogzwangere vrouw aan? ik weet het echt nog niet!!!
Ik ben dan wel niet hoogzwanger.. Maar een mooie zwarte of paarse tuniek.. Leuke bolero en matchende legging er onder.. mooie laarzen aan ( als dat nog past ) mooie ketting om..
Ik heb toenertijd (? weet niet hoe je 't spelt eerlijk gezegd *bloos*)een jurk gekocht bij de C&A. Was geen positiejurk, maar hij liep vanaf de buste breed uit. Zwart met een goudklerig 'gaasje' erover.Met zwarte hold-ups en ballerina's.(kon geen hakken aan toen ) Stond erg leuk.
Toendertijd Ik had van de Prenatal een zwart witte jurk(was met een feest en niet met kerst maar toch)
Met 32 weken had ik em ook aan op een feest, toen met een legging en pumps. Maar met 39,5 weken kon ik niet meer op pumps hahahahahahaha
Thx! @Nickyz; heb er helaas geen foto van...hij was iets boven de knie, en een haltermodel (om in je nek te knopen).
Nope, 't is toentertijd. Ik ga voor 'n zwart jurkje (rekt lekker mee) met 'n legging eronder. De accessoires moeten 't dan maar wat feestelijker maken... Maar eigenlijk hoop ik tegen die tijd al wel bevallen te zijn...
hahahaha wow, ik meende altijd dat et met een D was... Wat een raar woord hahaha Thnx Mijkeltje! Verwacht jij echt nog positiekleding te moeten dragen met kerst????
Wat je ook kunt doen is een jurk van tricotstof kopen in een maat groter. Toen ik 37 weken zwanger was trouwde mijn zus en toen heb ik voor die optie gekozen en hij paste perfect.
shit!!! Ik ging er zo van uit dat ik kerst niet zou gaan halen met zwanger zijn dat ik er nog niet over na heb gedacht!
Ik heb destijds een zwarte jurk gekocht bij Didi, die dus van een rekbare stof was, zilveren sjaaltje erbij (die had ik zelf al), leuke make-up, laarzen en klaar!
Pfff ik weet het nog niet hoor! Was eigenlijk niet van plan nog iets nieuws aan te gaan schaffen voor die "paar" weekjes. (hooguit 3,5 want bij 40 wordt ik ingeleid als de beeb er dan nog niet is) van de andere kant wil ik er ook leuk uit zien met die feestdagen... Moeilijk hoor! Misschien dan idd toch maar in de accesoires gaan zoeken om het op te leuken. Een zwarte jurk heb ik nog wel. Nog tips om daar wat van te maken?