Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben 4 weken na mijn bevalling met de minipil begonnen omdat ik bv gaf. Tijdens het slikken van de minipil ben ik helemaal niet meer ongesteld geweest. Omdat ik ben gestopt met de bv ben ik ook gestopt met de minipil, dit is nu 2 weken geleden maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden! Is dit normaal? wie kan mij helpen? Ben ik misschien weer zwanger?
Hoi Debski, je zou zwanger kunnen zijn door de pil heen. Het kan ook gewoon zijn dat je lichaam de eigen cyclus nog niet oppakt. Misschien even testen?
Nou ik heb dus de dokter gebeld. Assistente zei dat ze niet veel afwist van de minipil maar dat ik dus toch maar een zwangerschapstest moest doen. Test was negatief ... maar ben niet overtuigd dat ik echt niet zwanger ben. Pas als ik ongesteld word ben ik gerust gesteld. Nog maar een weekje afwachten en dan ga ik toch maar es naar de dokter, ben zelfs bang dat ik onvruchtbaar ben!
Nou omdat ik maar niet ongesteld word ... de meeste vrouwen blijven wel menstrueren bij het slikken van de minipil.