Dag allemaal, Ik ben bijna 38 weken zwanger en heb sinds gisteravond een uur of 7 constant een pijnlijke, harde buik. Het is niet dat ik crepeer van de pijn, maar het voelt niet fijn. Heb vannacht ook nauwelijks kunnen slapen ervan. Het is niet zo dat het komt en gaat, maar het is constant hard. Ook moet ik vaak naar de wc voor een (klein gedeelte van) de grote boodschap. Betekent dit dat het is begonnen? I hope so. Al meer maart-mama's bevallen trouwens? liefs Mary Jane
Het zou kunnen. Ik had 2 weken voor de bevalling al constante harde buiken en bij mij is het niet door gezet. Wel moest ik de dag van de bevalling vaak naar de wc voor een kleine gedeelte van de grote boodschap. Ik hoop het voor je. Succes!
Precies dit heb ik al 2 weken. Er zijn op de ctg zelfs heuse weeën waargenomen met waarden van 80 tot 100. Helaas heeft het tot nu toe niks mogen opleveren.
Ik heb er ook last van. Ik hoef maar iets in beweging te komen en heb gelijk een harde,pijnlijke buik. Er zijn al 6 Maart mama's bevallen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=50613 Ik zou zeggen kom gezellig meekletsen