Hoe groot is de kans denken jullie ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door skatjuh87, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb even een rare, misschien onnozele vraag.

Ik ben in juni 2008 gestopt met de pil en wil natuurlijk heel graag een kleine. Ik heb op het moment een redeljk regelmatig cyclus, ongeveer 35 dgn. Ik werd 3 feb. ong en daarna pas 21 mrt weer. Zat dus ineens 46 dgn tussen. Ik heb veel klachten gehad wat op een zwangerschap zou kunnen duiden, nu ben ik ongesteld geweest en de klachten zijn er nog steeds. Ben met momenten erg misselijk, mijn buikje lijkt groter te worden ( ben al niet superslank maar nu is t wel heel erg ) en ben de laatste tijd zo moe dat ik gewoon spontaan begin te huilen af en toe. Zo beroerd voel ik me. Dit zijn de grootste dingen wel even. Ik loop al bij een huisarts, heb voor m`n menstruatie en erna getest maar steeds neg.
    Denken jullie dat er een kans bestaat dat ik alsnog zwanger ben??

T zit me echt heel hoog op t moment

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dat is een heel moeilijk beantwoordbaar vraag
    ik begrijp dat je heel graag een antwoord wil :)
    maar die heb ik niet voor je , helaas
    (ik denk niemand niet)
    ik wil alleen zeggen je bent niet alleen ;)

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

als je testen negatief blijven en je klachten blijven bestaan zou ik de huisarts vragen voor een bloedtest...

ontpillen lijkt me erg laat...

je lichaam kan je wel heel erg voor de gek houden als je iets heel graag wil...

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

nou ik had eerder al om een bloedtest gevraagd maar die wouden ze niet doen.
    Ik weet dat je lichaam je ongelooflijk voor de gek kan houden maar dit is ook niet leuk meer.
    Hoop wel dat er iets uit de onderzoeken komt.

Deel Deze Pagina