Hoi Dames, Vandaag is als het goed is mijn NOD. Deze maand wist ik het echt zeker, maar ja dat weet je nooit. Nou had ik gister middag een klein beetje bruinverlies. Is dat altijd een voorteken van menstruatie of kan ik nog best hoop hebben? Groetjes Jannique
Bij mij is het altijd een voorteken van mijn menstruatie. Bij de laatste cyclus had ik ook nog eens hele vervelende krampjes in mijn onderbuik. Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ik kan ook niet zeggen of je ook bruinverlies hebt als je zwanger bent. Maar afgaande op diverse berichten op dit forum zou je zowel met als zonder bruinverlies zwanger kunnen zijn. Heb je verder klachten?
Ik heb geen grip meer op de rest van mijn klachten, snap er niets van. Normaal heb ik best veel buikpijn voor mijn menstruatie. Nu niet. Vorige week had ik wel veel 'zwanger' klachten. Zoals steken links in mijn buik en kriebelende borsten. Nu voel ik me gewoon goed. Dus ik snap het niet meer.
Haha, lastig he dat het bij iedereen zo anders kan zijn... ik heb al verhalen gelezen dat het wel een voorteken is van menstruatie, maar bij anderen zet het niet door en zijn ze toch zwanger...
Tja het bruinverlies kan zowel een naderende ongi betekenen als een zwangerschap.. Denk dat je op het moment niet meer kunt doen dan afwachten of anders een testje? Succes!
Meid ik heb geen idee, zit in het zelfde schuitje, had 3 dagen geleden andere halve dag wat bruin verlies, alleen met afvegen. (sorry klinkt vies ) En daarna niks meer.. nu heb ik wel doorzichtig slijm? heb wel vakerbruin verlies gehad, maarja dan kwam dezelfde dag of de dag er na die ongesteldheid wel..
ik zit met het zelfde probleem ik ben zelfs al een dag overtijd, en alleen maar bruin verlies ??? ik hoop het voor je net als voor mij