Heb me zojuist aangemeld op FF. Maar nu zie ik dat het een maand gratis is (ben nu VIP member??) en daarna dan? Moet je betalen voor het gebruik van deze site?? Ik wil nl. toch maar eens beginnen met tempen en dacht dat deze site dan wel handig zou kunnen zijn (al begrijp ik er nog niet veel van...maar dat terzijde) want had er hier op dit forum al over gehoord. Als ik ervoor moet gaan betalen, meld ik me wel weer af want dat vind ik onzin. Wie weet dit??
Nee je hoeft er niet voor te betalen. Als je je aanmeld krijg je een VIP abonnement, die verloopt na een maand geloof ik. Daarna krijg je een gewoon abonnement. Mocht het zijn dat je het VIP abonnement wilt behouden, vanwege sommige extra's, dan kan je er voor kiezen om er wel voor te betalen.
Ik weet het niet zo precies meer, maar ik dacht dat je wel moest betalen om wat meer te kunnen zien dan je temp-kaartje. Dan krijg je bijv al die extra's zoals je meest vruchtbare dagen, analyse tov vorige maand, toegang tot de forum enz. Ik heb toen iets van 20 betaald voor 4 maanden. Vond het niet duur. na 2 maanden was ik wel zwanger, maar kon het verder gebruiken als zwangerschapspagina, al je kwaaltjes bijhouden, gewicht, omvang enz. En bij elke week lees je dan de ontwikkeling enz. Het is maar of je het nodig vindt, die VIP abb. Voor puur de temp bijhouden, hoeft het niet.