hallo dames... willen jullie ff kijken naar me temp kaatje... heb ik nu me ei wel of niet al gehad... dacht eigenlijk maandag maar na vanochtend twijfel ik weer... groetjes
oke dank je dames... ik heb sinds maandag avond ovulatie testen maar die zijn tot op heden negatief... ik klus gewoon door en wacht nog even af
het kan heel goed zijn dat je eisprong nog moet komen. Verwacht ik wel gezien je kaartje. Heel veel succes groetjes
@supernurse gefeliciteerd!!! @lavendel, hoe is het bij jou? Je hebt een super mooie temp! en een innestelings dip
@ Black angel, maak je ook gebruik van ovutesten? @ mamaprinses, ja kaartje ziet er wel mooi uit maar denk dat ongi gaat komen. Heb sinds vanmiddag heel licht bruinverlies. En beetje raar gevoel in m'n buik. Kan dat niet plaatsen, maar hoop dat het raak is natuurlijk maar kan me haast niet voorstellen.
he dames willen jullie nog is naar me kaartje kijken... is me ei nu al wel geweest.... ik denk zelf rond de 15e maar me ovulatietesten zijn telkens negatief... groetjes
Hi meiden! Willen jullie ook eens naar mijn kaartje kijken. Ik ben pas begonnen met temperaturen. Dit omdat ik vorige week zondag slijm had, waar ik een klein beetje draadjes van kon trekken. Heb 2 lange cyclussen gehad en bedacht me nu dat hij dan wel eens korter kon zijn. Groetjes! 2e3229 Ovulation Charts