Ik ook met de aanstaande papa Erg veel zin in! Alleen mega vroeg in de auto, hopen beetje file te vermijden
Wij gaan ook! Hoop dat we nog kunnen parkeren Want ik kan niet superlang meer lopen helaas. Lees overal dat de parkeerplaatsen om 11uur al vol zitten. Dus wij gaan iets eerder weg.
Ja parkeren moet een ramp zijn... Daarom gaan wij dus ook al erg vroeg....geen idee hoelaat de file vorming begint richting de RAI maar als we ons schema aanhouden zonder file zijn er er om 10 uur hahaha Moeten ruim 1.5 rijden vandaar
Ik ga ook, samen met mijn zus We hebben een kaartje met parkeerplaats, dus ik ben benieuwd hoe dat geregeld is. Ik hobbel op mijn gemakje achter haar aan, zij gaat overal voor me in de rij staan
Ik zou adviseren om zoveel mogelijk buiten de drukte om te parkeren en met OV verder te gaan. Wij gaan ook morgen. Lekker met de trein en bus/tram, 20 euro voor parkeren vind ik wel ERG veel.
20 is idd veel, maar treinkaartje is vanaf hier 35 euro en dat x 2... Dan liever gas rijden en 20 parkeren
hahaha leuk dat jullie allemaal gaan.. ook grappig om te weten dat jullie er ook rond lopen zonder te weten wie het is haha. Ik ga naar mijn zus toe die woont in Utrecht. Ik moet zelf ook 1,5 uur rijden. dus wil al rond half 7 's ochtends vertrekken. Ik kan me nog goed bewegen dus ga er optimaal van genieten
Je kunt ook op de 9 maandenbeurs site treinkaartjes kopen voor 17 euro per stuk en dit is gewoon een dagretour
ja als je een entreekaart erbij koopt...anders kan het niet, en die heb ik al in huis!! Half 7 al....jeetje...dacht dat ik met 8 uur vroeg was
Ik ben gisteren geweest, was erg leuk. Over het parkeren, ik had hem bij de arena geparkeerd, daar ging een pendelbus naar de rai, prima geregeld. We stond om 10.45u in de file en om 11.45 bij de ingagn van de beurs Kosten bij de arena 16. Maar ik denk dat het morgen nog drukker zal zijn dan gisteren
Was de pendelbus gratis? En kan je dan gewoon de borden naar de arena volgen? Of staat het richting de arena ook al aangegeven?
Dan is parkeren altijd nog goedkoper want als wij met de trein zouden gaan zijn. We al 17 euro x2 kwijt. Buiten dat red ik het helaas niet met de trein
Treinkaartje was een hele poos een actie ongedacht waar je vandaan komt 17, 50 retourtje en dan kaart beurs 14, 50 met korting. Ik heb de e-tickets al klaarliggen!