ik ben zwanger van mijn eerste kindje, en nou vraag ik mij af met hoeveel weken jullie je kindje voor het eerst hebben gevoeld? ik weet niet wat ik moet gaan voelen, ik ben een beetje bang dat ik het niet zal herkennen pfff waar ik me al niet druk om kan maken zeg liefs,
bij de eerste met een week of 15/16, deze keer met 14 weken. Wat je voelt is een soort ploppen..weet niet of je wel eens last heb van je darmen, maar zo voelt het. Soms kun je ook wat gekriebel langs je buikwand voelen.
Bij de eerste pas met 18weken, wat overigens best normaal is. En deze zwangerschap voelde ik het al met 15wk.
Ik twijfel nog altijd. Maar volgens mij is het nu toch echt de baby die ik voel. Wat ik voel zijn ook 'plopjes' . Dacht dus eerst dat het mijn darmen zijn, maar dat geloof ik nu niet meer. Bij mij dus rond de 17 weken.
Ik met 16 weken, toen ik op vakantie vanuit de zon het koude zwembad in sprong kreeg ik een hele harde trap, toen een tijdje niet gevoeld en vanaf week 18 duidelijkere "plopjes"
bij mij is dit mijn eerste zwangerschap, 1 keer gevoeld met 13 weken, en nu met zestien weken, sinds vorige week bijna elke dag wel een keertje. kriebelen en borrelen. ik herkende heel duidelijk dat dit iets anders was dan mijn darmen. als ik een kop warme thee tegen mijn buik hou, gaat het op die plek kriebelen en borrelen.
1e zwangerschap. Het borrelen en vlinder gevoel denk ik vanaf een week of 16. Vanaf week 20 voel ik ook schopjes ed Deze herken ik wel duidelijk. was ook heel lang bang dat ik erg laat was ed. maar ze zeggen dat je vanaf week 20 vaak je kindje duidelijker voelt
Hier zwanger van de eerste Ʃn te zwaar... Kindje met 15.2 weken gevoeld.. Daarna met 16 weken weer.. dus daar zaten een paar dagen tussen... Vanaf een week of 18 in een vast ritme.. en vanaf week 21 voelt mijn man het ook duidelijk! Maar er zijn genoeg mensen die pas met 21/22 weken hun kleintje voor het eerst voelen.. Ik was dan ook (gezien mijn gewicht) extra verrast door de vroege bewegingen!
Ik gisteren voor het eerst! De jongste met 14 weken meen ik mij te herinneren De middelste met 16 weken dacht ik De oudste met 17 weken dacht ik (was wel ineens heel krachtig!)
hier zwanger van de eerste, voelde hem voor het eerst rond de 17 weken. ik vergelijk het met een luchtbel die je in je darmen voelt ploppen als je een scheet moet laten en deze inhoud
Waarschijnlijk al wat eerder borreltjes gehad maar voor mij het echte duidelijke bewegen van mijn dochtertje voelde ik zo rond de 20 weken.
jeetje wat een hoop reactie's al.. ik hoop dat ik de kleine ook snel mag gaan voelen!, ben nu 14 weken en 3 dagen zwanger, en heb tot nu toe nog geen "plopjes" of gekriebel gevoeld, heb voor de rest ook helemaal geen last van mijn darmen, dus zodra het gaat "ploppen" weet ik genoeg hihi
Bij de eerste met 16 weken.. Deze met 15 weken, maar sinds week 17 echt regelmatig... Tis echt weer zo fijn dat gevoel...
Bij 16 weken. Ik voelde plopjes en kreeg een smile van oor tot oor. ik wist zeker dat het de beeb was.
Bij de eerste met 15 weken precies en de 2de al met nog net geen 12 weken. Durfde er eerst niet op te vertrouwen omdat het nog wel erg vroeg was, maar na nog een paar keer datzelfde gevoel wist ik zeker dat het de kleine was. Heerlijk gevoel, kan me nog zo voor de geest halen hoe het voelde! (en nu ik dit zo opschrijf, mis ik het dus ook weer )