hallo dames ik zit met een belangrijke vraag, ik was 16januari ongesteld geworden zoals altijd in me stopweek..wegens ziekte ben ik de week erop bij me moeder geweest en die hele week nie de pil kunnen innemen stond er niet bij stil eigenlijk.. maar heb wel sex gehad tijdens me vruchtbare dagen..precies op de dag dat ik innestelinng moest hebben begonne er weer bloedingen die 3/4 dagen hebben geduurd..zou ik nu zwanger kunnen zijn??
hangt er vanaf hoeveel bloedingen. bij echt op een ongesteldheidachtige zou ik zeggen nee. maar theoretisch gezien is t mogelijk. dus.... testen
De kans is klein en denk dat het afkickverschijnselen van de pil zijn...maar voor zekerheid ff testen denk ik
ja kan pas volgende week dinsdag testen helaas..maarja afwachten is het enige wat ik dan kan doen..bedankt voor de reacties..gr bahar
3-4 dagen bloed verloren? Dan ben je gewoon ongesteld geweest hoor. Ongesteld = Niet zwanger. Ben je wel zwanger word je heel anders ongesteld en dat merk je snel genoeg.
Toen ik zwanger was; en het niet wist en gewoon de pil doorgebruikte, verloor ik ook gewoon 3-4 dagen bloed. Daarom had ik ook niet aan een zwangerschap gedacht... Dus zou voor de zekerheid testen, als je nod er is.