moet je eerst naar de gynaecoloog?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Niny, Jan 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niny

Niny Bekend lid

Jul 21, 2009
    731
    94
    28
    dag mensjes,

heb een vraagje :)
    nu mag ik dus eindelijk stoppen van men vriend met de pil ! Maar nu zou die me toch eerst naar de gynaecoloog willen laten gaan, maar dat moet toch helemaal niet?!

effe checken of ik gelijk heb dus :p

Bedankt alvast !

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,434
    48
    48
    volgens mij is dat niet nodig hoor.. Bij mij is het toevallig gebeurd door een ander probleem maar ik weet niet eens of je zomaar een doorverwijzing krijgt naar de gyn.:(

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    nee hoor nergens voor nodig, dan zou de gynaecoloog het wel super druk krijgen:p

4. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Nope, of heb je een specifieke reden daarvoor?
    Succes met zwanger worden!

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    niny@ jeetje direkt al naar de gyn ? daar schrik ik van
    ik zal het toch eerst maar eens zelf proberen en over een jaar weer zien eerder word je niet geholpen.
    als er niet by sonders is.

succes met zwanger worden
    ik hoop al 11 jaar ik loop nu pas in de mmm

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    je gaat pas naar de gyn als de huisarts je doorstuurt... en dat doen ze alleen als daar een reden voor is

gr Jose

7. Niny

Niny Bekend lid

Jul 21, 2009
    731
    94
    28
    danku :p ja dat is het net: Ik wil niet eerst ! Had ook zoiets van, die zit daar echt niet op te wachten hoor.

dus danku mensen !

8. Niny

Niny Bekend lid

Jul 21, 2009
    731
    94
    28
    dacht ik dus ook :p wou de vriend dat maar eens niet geloven :)

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Hier een berichtje voor je vriend;)

Bij mensen die net begonnen zijn aan de kinderwens duurt het gemiddeld 1 jaar voor ze zwanger zijn. Bij de een is dit sneller dan de ander. Pas na ongeveer 9 maanden kun je naar de huisarts gaan om te vragen of deze je door wil sturen naar de gynaecoloog ivm uitblijven van zwangerschap.
    Tenzij er iets is, zoals bijvoorbeeld een heeeeele lange cyclus dan kun je eerder naar de gynaecoloog.

Dus voorlopig zou ik me niet druk maken en flink aande klus gaan voor een wonder;)

Houd er ook rekening mee nu je net gestopt bent met de pil, kan je cyclus in de war zijn. Je kunt dus onregelmatig ongie worden of misschien heb je hetzelfde als mij en heb je nergens last van en wordt je mooi regelmatig ongie.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik weet niet of je in Belgie woont? Volgens mij is het daar toch anders qua gynaecoloog. Ik lees wel vaker namelijk dat vrouwen in Belgie ook gewone checkups krijgen bij de gynaecoloog en dat het daar zelfs gebruikelijk is?

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Waarom wil of denkt je vriend dat?

Ik loop er nu omdat ik in augustus 2009 mijn 2e mk heb gehad.

12. Niny

Niny Bekend lid

Jul 21, 2009
    731
    94
    28
    ik woon in belgiƫ ja :) en hier is dat inderdaad een soort van gewente, om het jaar of de drie jaar geldt dat hier.
    Ik ben een klein jaartje geleden nog nmaar geweest dusja.

Ja beetje uit bezorgdheid waarschijnlijk, maar inderdaad zoals hier gezegt was ik ook van het gedacht dat dat nu nog helemaal niet nodig is.

bedankt allemaal

x

Share This Page