gisteren sinds 1 uur in de middag en vandaag hele dag al sticky bruin, aangezien die gisteren daalde toch maar aan de klus gegaan, zo saai als mijn kaartje was zo bizar is ie nu weet alleen niet wat ik in moet vullen qua afscheiding bij gisteren en vandaag, want sticky bruin staat helaas niet in de lijst
Je kunt het invullen als sticky en spotting, dan zet FF het samen in een vakje.. het kan dus wel spannend, hopenlijk komt het door innestelling, je hebt iig een spannende dip in je temp!! wordt toch nog spannend hier in je topic
Ja lynn is me net voor wilde ook zeggen sticky en spotting Hoop voor je dat het innesteling is! En lekker springend kaartje nu
Hier vorige cyclus na de eisprong 2 weken lang 38.6 gehad. Zat niets anders tussen. Dus ook zo'n vlak lijntje.
zo ik zit weer op mijn eigen temp vraag me af wat ie nu weer gaat doen dacht dat je temp na ei hoger lag bruine afscheiding nog nooit tussentijds gehad dus weet niet waar ik het moet plaatsen, is het van een verlaat ei of dan toch een innesteling? *hoopt stiekem op het laatste *
Heel vreemd. Misschien heb je een hele korte LF, al hoop ik voor je dat dit gewoon een flinke innestelingsdip is en je temp morgen weer mooi gestegen is.
bruine afscheiding is ook weg sinds vanmorgen, dus 2 volle dagen, sticky bruin, hoop echt dat het van een innesteling was
Wat een mooie kaart! Ben benieuwd of jouw dip van vandaag een innestelingsdip is? Duimen voor je.....
Lom ook weer even binnenvallen en zie dat het nog steeds heel apart kaartje is. Mijn duimen draaien nog steeds.
bruine afscheiding is weer terug maar nu niet sticky maar creamy dank jullie voor het duimen meiden! ♥
Je maakt er kunst van! Maar ik heb ook werkelijk geen idee wat je ermee moet, vaag allemaal. Duim hier ook nog voor je, creamy ipv bruin en sticky zou toch ook goed moeten zijn!