Blaasontsteking

Discussie in 'Gezondheid' gestart door frutseltje, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frutseltje

21 sep 2008
    80
    0
    6
    Heeft iemand van jullie dat wel eens gehad tijdens de zwangerschap? Ik twijfel namelijk of ik blaasontsteking heb. Ik heb het nog nooit gehad. Sinds 1,5 week moet ik heel vaak naar de wc, ik dacht eerst dat het door de zwangerschap kwam, maar sinds een paar dgn heb ik steeds buikpijn onder in mijn buik en dan vooral als ik nodig moet, 10 minuten nadat ik naar de wc ben geweest is het wel minder. Verder heb ik geen pijn bijhet plassen ofzo. Het kan natuurlijk ook bandenpijn zijn maar de bandenpijn die ik voorheen had zat meer aan de zijkanten en niet onderin. Ik ben trouwens 15 wkn zwanger.

2. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Kan makkelijk, ik heb anders nooit blaasontsteking en heb er sinds deze zwangerschap al 2 te pakken gehad...met volgens mij weer een beginnende(de 3de!).
    Even je plas brengen bij de dok.ass, weet je het gelijk, zeker niet te lang mee door blijven lopen.

3. Guppiebe

Guppiebe Actief lid

10 nov 2008
    119
    0
    16
    Nou, ik hoop het niet voor je natuurlijk...
    Ik heb momenteel een blaasontsteking... Het rare is dat tijdens een zwangerschap je geen pijn bij het plassen hoeft te hebben. Ik had erg veel harde buiken, met name als mijn blaas vol was of als ik net had geplast.

Ben er hier door het forum achter gekomen dat het dan wel eens een blaasontsteking kon zijn hahaha....

Gewoon even laten controleren door (huis)arts. Dan heb je zo uitsluitsel...

Deel Deze Pagina