Jaaropgave toeslag 2008

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door lieke, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Goed, wie kan mij helpen.
    Hoe zit dit.
    Zoontje heeft in 2007 15 meeruren gedraaid en hierover moet ik dus een rekening betalen.
    Opvang is gastouder.
    Verder lees je op internet dat je een jaaropgave moet invullen of je niet te veel of te weinig toeslag gekregen hebt.
    Dit moet ook voor 1 april gebeuren.
    Maar waar kan ik dit formulier vinden en of hoe werkt dit.?
    Kan iemand mij helpen.?
    Want volgens mij kan ik die 15 uren toch ook gedeelte weer terugkrijgen via de toeslag?
    Liek.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    als het goed is kun je via www.toeslagen.nl de kosten en dus ook de teruggave regelen voor de kinderopvangtoeslag.

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Daar zitten we juist te spitten maar kunnen hier niets over vinden.

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Bijna een echtscheiding hier.
    Heb Formulier 2008 ingevuld en vanaf juni 2008 2 uur extra opvang toegevoegd.
    dan krijg ik 12 uur uitgekeerd, en heb 15 tekort.
    Zo moet het lukken denk ik, kan er niets anders van maken.
    Wat een gedoe zeg.

5. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi hoi,
    Je krijgt een brief van de belastingsdienst wanneer je je uren moet wijzingen. Dit doen ze wanneer het heel erg afwijkt van dat gene wat je aangevraagd hebt (inkomen en uren). Eerder hoef je niets te doen. Naast je uren die je moet wijzigen moet je ook kijken of je het geschatte inkomen nog het zelfde is. Aan het einde van 2008 krig je een brief waarop staat dat je het nogeens moet invullen en jaaropgaven moet toezenden. Dan pas wordt het definitief.
    Groetjes Karin

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    die controle die jij bedoelt, die komt pas volgend jaar. Ik moest in 2008 wat inleveren (december! ) over de uren uit 2007, dus maak geen stress. En teveel wijzigen, daar kan de computer niet mee omgaan, dus blijf vooral goed narekenen of het uiteindelijk klopt (recht op - al ontvangen = te betalen of nog te ontvangen)

Deel Deze Pagina